וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה: "סרחיו אגוארו יכול לכבוש שערים מכלום, כיף לשחק איתו"

הקשר הבלגי פרגן לחברו לקבוצה אחרי החמישייה שלו ב-1:6 הענק על ניוקאסל: "אני שמח מאוד מהמחצית השנייה והצורה בה שיחקנו אחרי שלא היינו טובים במחצית הראשונה". וגם: כל הממים מההישג הגדול

אין לנו מילים/רויטרס

סרחיו אגוארו נכנס הערב (שבת) לרשימה מכובדת מאוד כשהפך לשחקן החמישי בתולדות הפרמיירליג שכובש חמישייה במשחק אחד. החלוץ הארגנטינאי כבש חמישה שערים ב-1:6 הגדול של מנצ'סטר סיטי מול ניוקאסל, ועוד עשה את זה בתוך 20 דקות בלבד (בין 42-62). מי שהקדימו את קון אגוארו ככובשי חמישיות בפרמיירליג היו אלן שירר, ג'רמיין דפו, אנדי קול ודימיטר ברבאטוב.

"סרחיו אגוארו יכול לכבוש שערים מכלום", אמר קווין דה בראונה, שכבש את השער הנוסף במשחק ובישל שניים, "זה נהדר להיות איתו באותה הקבוצה. אני שמח מאוד מהמחצית השנייה ומהצורה בה שיחקנו במחצית הזו, פחות במחצית הראשונה. היה לנו קצת קשה במחצית הראשונה, אבל אז ניסיתי לשחק טוב יותר וכולנו שיחקנו טוב יותר".

מנואל פלגריני אמר בסיום: "סרחיו אגוארו הוא שונה. במשחקים אחרים אולי היו לו הרבה הזדמנויות אך לא הבקיע, אבל היום הוא חזר לכמות המצבים הרגילה אותה הוא מייצר, וגם כבש. הוא לא כעס כשהחלפתי אותו, במחצית הוא עבר טיפול רפואי ולהשאיר אותו עד הסיום היה סיכון".

על המשחק עצמו אמר המאמן המנצח: "אני שמח מאוד, זו התגובה שרציתי לראות מהקבוצה שלי. אני אוהב לראות אותה משחקת ככה, לא רק להבקיע אחד אלא לחפש את השני. חשוב שהאוהדים ייראו קבוצה שמבקיעה הרבה ונהנית מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully