וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: יינסי גייטס ישחק העונה בליגה הסינית

שחקן הפנים שחתום בשורות האלופה על חוזה עד לסיום עונת 2017/18 ישחק בשאנקסי, כאשר לירושלים תהיה האופציה להחזיר אותו בתום העונה בסין, באזור פברואר-מרץ, לקראת שלבי ההכרעה בליגה המקומית

ניב אהרונסון

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שבת) כי יינסי גייטס ישחק בעונה הקרובה בשאנקסי מהליגה הסינית. לאלופה הישראלית תישאר האופציה להחתים מחדש את גייטס בתום העונה בסין, שמסתיימת באזור פברואר או מרץ. המשמעות היא שאם ירושלים תחליט להחזיר את גייטס, הוא יוכל לשחק איתה בשלבי ההכרעה בליגת העל בישראל, בהנחה שהקבוצה מהבירה אכן תגיע לפלייאוף. בירושלים אף ציינו כי הם רואים בגייטס חלק מעתיד המועדון וכי יש לו חוזה בירושלים עד סיום עונת 2017/18. כבר במהלך הקיץ היו בירושלים חילוקי דעות האם להשאיל את גייטס.

גייטס (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, ובעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק. על אף שהרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות' לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, והצטרף לפסוולייס הליטאית. ב-2013/2014 הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה, עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. כשעבר להפועל תל אביב, לקח איתו עודד קטש את שחקן הפנים האמריקאי. אשתקד העמיד גייטס ממוצעים של 16.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק.

ירושלים, שטרם ניצחה עד כה במשחקי האימון, תתמודד הערב מול מכבי חיפה.

סנטר הפועל ירושלים יינסי גייטס. יותם רונן
עובר לסין. גייטס/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully