וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לכיאל ו-67 לחמד בתיקו השלישי ברציפות של ברייטון

אחרי שפתחה את העונה בצורה חלומית, הקבוצה מדרום אנגליה שוב אכזבה, הפעם ב-1:1 מול קרדיף. עידן ורד לא שותף בניצחון של הכוכב האדום בלגרד. אופיר מרציאנו נותר מחוץ לסגל מוסקרון בפעם הרביעי ברציפות

עריכה: מרום שפיצר

ברייטון, בירם כיאל ותומר חמד פתחו את העונה בצורה מדהימה, כשהשתלטו על פסגת הצ'מפיונשיפ במחזורים הראשונים של העונה. הם זכו למחמאות, ורבים תהו עד מתי יימשך המסע. אלא שבשלושת המשחקים האחרונים, משהו כנראה השתבש בקבוצה מדרום המדינה. הערב (שבת) סיימה ברייטון את המשחק הביתי שלה מול קרדיף ב-1:1, תוצאת תיקו שלישית ברציפות. חמד שיחק 67 דקות וכיאל 90, לעיני 23,400 צופים, שיא עונתי עבור הקבוצה. ברייטון נותרה בפסגה, עם 22 נקודות, שתיים יותר ממידלסברו שהפסידה 2:0 לרדינג ופספסה הזדמנות להעפיל למקום הראשון.

אופיר מרציאנו נותר בפעם הרביעית ברציפות מחוץ לסגל של מוסקרון, שפוגשת כעת את לובן. מרציאנו לא שיחק מאז המשחק הקודם של נבחרת ישראל מול וויילס וזה בהחלט צריך להדאיג את אלי גוטמן לקראת צמד משחקי הנבחרת מול קפריסין בעוד כשבוע.

רועי קהת פתח ושיחק 84 דקות בניצחון אוסטריה וינה 1:2 בחוץ על ריינדורף. לארי קאיודה, חלוצה של מכבי נתניה בעונה החולפת, כבש את השער הראשון למנצחים.

* הקשר עידן ורד ישב על הספסל לכל אורך 90 הדקות ב-2:3 של קבוצתו הכוכב האדום בלגרד על ספרטק סובוטיצה.

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
המומנטום נעצר. תומר חמד/GettyImages

* מאריבור עם מרואן קבהא וסינטיהו סלליך בהרכב, הביסה 0:4 את קופר. סלליך השלים 90 דקות, קבהא הוחלף עשר דקות לסיום וספג צהוב בדקה ה-71. טבארס הוותיק כבש צמד לאלופה הסלובנים.

* לוטם זינו סיימו ב-1:1 בחוץ אצל ואדוז, הישראל ישב על הספסל ולא שותף.

* חימנסטיק הפסידה בביתה 2:0 מול אלקורקון. גל אראל ישב על הספסל ולא שותף.



אופיר מרציאנו ומוסקרון יפגשו את לובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully