וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ אחרי הפציעה: "אחליט על עתידי בהתאם לתוצאות ה-MRI"

3.10.2015 / 20:10

שחקן מכבי נתניה נפצע בפתיחת המשחק מול בני יהודה ועשוי לפרוש אם יתברר כי הוא סובל מקרע ברצועות הברך. בהפסקה אמר: "אני משוכנע שקרעתי רצועה צידית ופנימית, אולי גם את הצולבת"

one

מכת הפציעות לא עוזבת את מכבי נתניה. אחרי ערן לוי, דיא סבע וישראל זגורי שסבלו מקרע ברצועה הצולבת של הברך וייעדרו לתקופה ארוכה, נראה שגם עומר פרץ הצטרף היום ( שבת) לרשימה המתארכת וחסרת המזל של נתניה.

עומר פרץ שחקן מכבי נתניה הפצוע (מימין) לצד השוער דין גל. יותם רונן
אותה ברך בה נפצע בעבר. עומר פרץ/יותם רונן

פרץ בן ה-29, שפתח הפעם בעמדת המגן הימני, ביצע תנועה לא טובה ונפצע בברכו כבר בדקה השביעית של המשחק המוקדם בבלומפילד. אחרי כמה דקות של טיפול מחוץ לשדה המשחק, הוא הוחלף ושמעון הרוש נכנס במקומו.

במחצית כבר הבין לבדו את משמעות הכאבים, באותה ברך בה קרע את הרצועות בעבר. "אני משוכנע שקרעתי רצועה צידית ופנימית, אולי גם את הצולבת", אמר פרץ עצמו בהפסקה. "אני לא צריך את הרופאים, אני מרגיש לבד".

במכבי נתניה מנסים לארגן לשחקן בדיקת MRI כבר מחר, למרות החג. פרץ שעשוי להודיע על פרישה, אמר הערב: "אחליט על עתידי אחרי שאקבל את תוצאות ה-MRI". בנתניה מעריכים כי במקרה הטוב קרע רק את הרצועה הצידית וסבורים שיהיה לו קשה לחזור לשחק אם מדובר בקרע כלשהו, שכן זו הפעם השנייה באותה ברך והוא קרוב לגיל 30, ולכן הוא עלול לפרוש.

לאחר המשחק הגיש מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, תלונה במשטרה נגד אוהד, שלטענתו ירק עליו מהצד השני של המעקה בתא הכבוד.

(עדכון ראשון: 16:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully