וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ראשון הגדול באנגליה: ארסנל נגד יונייטד, דרבי בליברפול

אברטון תארח את ליברפול לקרב עירוני (15:30, ספורט 2), מילנר יהיה קפטן: "דרבי הוא משחק באמת שונה". דיילי בלינד ויונייטד מזהירים את ארסנל (18:00, ספורט 2), ונגר מודה: "רצינו את מרסיאל, אמרו שהוא לא למכירה"

עריכה: מרום שפיצר

יום גדול מצפה לחובבי הפרמיירליג מחר (ראשון), עם שני משחקים קלאסיים לחג: אברטון תארח את ליברפול בדרבי העירוני בגודיסון פארק, וארסנל תארח בלונדון את מוליכת הטבלה מנצ'סטר יונייטד בקרב צמרת מבטיח.

ג'יימס מילנר שחקן ליברפול. רויטרס
אחריך ג'יימס. מילנר/רויטרס

אברטון - ליברפול (15:30, ספורט 2)

בקרב ה-225 בין שתי היריבות המרות, אברטון מגיעה בכושר מצוין, כשהיא בלתי מנוצחת בששת משחקיה האחרונים (כולל מהפך על ווסט ברומיץ'), בזמן שהקבוצה של ברנדן רוג'רס מנסה להתמודד עם הלחץ והשמועות אחרי פתיחת העונה המאכזבת. "אני לא חושב שיש במשחק כזה פייבוריטית או אנדרדוג", אמר פיל ג'אגיילקה מאברטון המארחת, "אנשים אומרים שהם משחקים רע ואנחנו טובים, ועדיין הפער בין הקבוצות הוא רק נקודה אחת".

בצד השני, כשג'ורדן הנדרסון פצוע, מי שיהיה קפטן ליברפול במשחק הוא ג'יימס מילנר, שיודע: "זה כבוד עצום עבורי להוליך את הקבוצה. אם כקפטן אצליח לעזור לחברים לשמור על קור רוח במצבי לחץ ולעזור מעט לשחקנים הצעירים, זה מצוין". על הדרבי אמר ש"אני בטוח שתהיה אווירה נהדרת. בכל דרבי אתה רוצה לנצח, עבור הקבוצה והאוהדים, זה חשוב מאוד ונותן דחיפה מיוחדת. זה תמיד משחק ייחודי, בשונה מכל שאר המשחקים בעונה".

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עוד פספוס של ונגר. מרסיאל/GettyImages

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד (18:00, ספורט 2)

שתי הקבוצות מגיעות במצב רוח שונה לחלוטין. יונייטד מגיעה למשחק מהמקום הראשון, אחרי שהביסה 0:3 את סנדרלנד ואחרי שהתאוששה בליגת האלופות עם 1:2 ביתי על וולפסבורג. מנגד, ארסנל השברירית לחוצה מתמיד אחרי שספגה עוד הפסד מביך בליגת האלופות (מול אולימפיאקוס) כשהביקורת על ארסן ונגר חריפה מתמיד. עם זאת, ארסנל רחוקה רק 3 נקודות מיונייטד שבמקום הראשון, כשרק ארבע נקודות מפרידות בין 8 הראשונות בטבלה הצפופה.

דיילי בלינד ההולנדי מזהיר את ארסנל ואומר: "הם רוצים לחזור לעצמם, אבל יהיה להם קשה כי אנחנו במצב רוח טוב בימים אלה. תמיד טוב להגיע למשחק כמוליך הטבלה, זו תחושה מיוחדת. חייבים לשמור על הכושר הזה, להישאר מוכנים ודורכים. ארסנל תעלה בכל הכוח, כך שנהיה חייבים לשחק חזק כדי לחזור עם ניצחון".

אגב, ארסן ונגר, המאמן היחיד בחמש הליגות הבכירות שקבוצתו לא צירפה בקיץ שחקן שדה לסגל, התייחס לחלוץ הלוהט של יונייטד, אנתוני מרסיאל, והודה שהתעניין בוב בעבר אבל קבוצתו אמרה שהוא לא למכירה: "הופתעתי שמונאקו מכרה אותו. הסכום היה עצום. הייתי בטוח שהם לא ימכרו אותו השנה כי הם מכרו הרבה שחקנים אחרים. חשבתי שהם יעמדו במילה שלהם, שהוא לא למכירה. הוא לא היה ברשימה, אז לא הגשנו עליו הצעה. תמיד הערכנו אותו, גם כשהיה בליון".

מי שהחמיא לוונגר היה לואי ואן חאל, שאמר: "אני חושב שהוא עושה בארסנל עבודה מצוינת. מי שנשאר כל כך הרבה זמן, כמו אלכס פרגוסון, חייב להיות טוב. הוא אחד המאמנים הטובים בעולם". ההולנדי הוסיף ש"אם ננצח בארסנל, האמונה של הקבוצה בעצמה תנסוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully