וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן - דורטמונד: עוד עונה תיגמר מוקדם מהצפוי בגרמניה?

הראשונה והשנייה בבונדסליגה ייפגשו לקרב צמרת (ראשון, 18:30, ספורט 2), באיירן תוכל לברוח ולפתוח פער 7 נקודות בפסגה. פפ: "זה לא המשחק שיכריע". טוכל: "היה כיף גדול עד עכשיו"

עריכה: מרום שפיצר

גרמניה שוב מתכוננת למשחק העונה הקלאסי, כשבאיירן מינכן תארח מחר את דורטמונד (ראשון, 18:30, ספורט 2) לקרב מסקרן בין הראשונה לשנייה. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה מושלמת, אבל בעוד באיירן ממשיכה לשמור על מאזן נקי של שבעה ניצחונות בשבעה משחקי ליגה (עם הפרש שערים נדיר של 3:23), דורטמונד דעכה מעט עם שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה שהותירו אותה במקום השני בפיגור 4 נקודות מהאלופה. למרות שחובבי הבונדסליגה כבר החלו לפנטז שהשנה אולי יהיה מאבק צמוד וקשה יותר על האליפות, בפועל באיירן יכולה לפתוח כבר אחרי 8 מחזורים פער של 7 נקודות מדורטמונד, שמצדה תנסה להישאר צמודה ולעצור את החבורה הדוהרת של פפ גווארדיולה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
אחרי הקרב הצמוד, הוא יכול לברוח. פפ/GettyImages

כצפוי, גווארדיולה מביע הערכה גדולה ליריבה, שפורחת תחת תומאס טוכל. "דורטמונד שיחקה מצוין העונה, זו קבוצה מצוינת, והשחקנים שלי יודעים כמה היא טובה. כולם רוצים לשחק במשחקים כאלה, דורטמונד נגד באיירן זה תמיד קרב מסקרן. זה לא המשחק שיכריע את הקרב, זה לא הגמר. זה משחק על שלוש נקודות. שום דבר לא יהיה גמור אחריו". על הסגנון של דורטמונד: "טוכל ושחקניו אוהבים להחזיק בכדור, לשלוט במשחק, ולהשתחרר כדי לשלוח כדורי עומק מעבר לקו ההגנה". באיירן, לצערה, תהיה ללא פרנק ריברי, סבסטיאן רודה, מהדי בנעטיה, והולגר באדשטובר, כשנראה שגם אריאן רובן ייעדר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. Alex Grimm, GettyImages
שלוש תוצאות תיקו רצופות. טוכל/GettyImages, Alex Grimm

דורטמונד תשחק בלי נורי שהאין ואריק דורם הפצועים, אבל שוב תיהנה מחזרתו של נוון סובוטיץ', שכבר רשם קאמבק מול פאוק. הקבוצה לא רוצה להמשיך את הדעיכה, ואף לראות את שאלקה חולפת על פניה. BVB יכולה להיות מעט אופטימית, בידיעה שהיא הקבוצה הגרמנית שניצחה הכי הרבה פעמים את באיירן בבית (9), על אף שהבווארים ניצחו את משחקם האחרון בבית מול בורוסיה (1:2) ששם קץ לרצף של ארבעה משחקים מולם ללא ניצחון. "היה כיף גדול עד עכשיו לאמן את הקבוצה", אמר טוכל על קבוצתו בשבוע שעבר, "אני מאוד מרותה מהיכולת שלנו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully