וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה חדשה בארה"ב: "נערות ליווי וחשפניות גייסו שחקנים לאוניברסיטת לואיוויל"

ספר חדש בארה"ב חושף כי גורם באוניברסיטת לואיוויל שילם לנערות ליווי וחשפניות שיגיעו למסיבות בקמפוס על מנת לשכנע שחקנים צעירים להצטרף לקבוצת הכדורסל: "שכולם יידעו איך זה עובד"

מאמן לואיוויל קרדינלס ריק פיטינו. רויטרס
בהלם. פיטינו/רויטרס

שערורייה חדשה בארה"ב: ספר חדש שפורסם בסוף השבוע חושף כי גורמים באוניברסיטת לואיוויל נהגו להשתמש בנערות ליווי על מנת לגייס כדורסלנים חדשים לקבוצת הכדורסל של האוניברסיטה, הרקדינלס. גם האוניברסיטה וגם הנהלת ה-NCAA פתחו בחקירה.

שם הספר הוא "Breaking Cardinal Rules: Basketball and the Escort Queen" (בתרגום מילולי: לשבור את חוקי הקרדינלס: כדורסל ומלכת הליווי), והוא מספר שאישה בשם קטינה פאוול נשכרה על ידי אנדרה מגי - שהוא שחקן לואיוויל לשעבר ובכיר בקבוצת הכדורסל - ותפקידה היה לספק חשפניות ונערות ליווי בזמן גיוס של כדורסלנים בקמפוס.

שחקני לואיוויל חוגגים זכייה בטורניר המכללות מול מישיגן. רויטרס
חוגגים גם מחוץ למגרש. לואיוויל/רויטרס

בספר פאוול בת ה-43 מספרת שהיא סיפקה "בידור" ל-22 מסיבות בקמפוס. לטענתה, היא ושלוש בנותיה, יחד עם נשים נוספות, השתתפו באקטים מיניים בתשלום. היא קיבלה לעלה מעשרת אלפים דולר על מנת לספק את הנשים למסיבות הללו. ריק פיטינו, מאמן לואיויל, אמר ש"להגיד שאני מאוכזב יהיה האנדרסטייטמנט הכי גדול שאמרתי כמאמן".

פיטינו טוען שהוא דיבר עם מדי ועם עוד 15 אנשים שונים, שהכחישו את הדברים. כיום מגי הוא עוזר מאמן באוניברסיטת מיזורי-קנזס, אחרי שעזב את לואיוויל ב-2014. פאוול עצמה אמרה ש"החלטתי לפרסם את הספר כדי שאנשים יידעו מה קורה בכדורסל המכללות, ואיך מגייסים שחקנים. חשוב שיידעו איך רודפים אחרי משכנעים צעירים בעזרת סמים, סקס ואלכוהול".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תמונה מפלילה ראשונה

  • עוד באותו נושא:
  • לואיוויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully