וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אלכסנדר לקאזט החמיץ פנדל ותיקן ב-0:1 של ליון על ריימס

החלוץ ירה למשקוף מהנקודה הלבנה בדקה ה-41, אבל בחלוף שלוש דקות הכריע את המשחק עם שער השדה הראשון שלו מאז אפריל. בשישי: ליל כבשה לראשונה יותר משני שערים, ב-0:2 על מונפלייה

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג. רויטרס
חיכה זמן רב לשער הזה. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית יצא לדרך ביום שישי בערב עם 0:2 של ליל על מונפלייה ונמשך הערב (שבת) עם 0:1 של ליון על ריימס. ביום ראשון יתקיימו ארבעה משחקים, כשבמוקד המשחק הלוהט בו פ.ס.ז' תארח את מארסיי.

ליון - ריימס 0:1

אחרי שבוע שכלל הפסדים לבורדו בליגה ולוולנסיה בליגת האלופות, ליון חזרה לנצח עם 0:1 דחוק בסטאד דה ז'רלאן ונצמדה זמנית לראן השלישית. אלכסנדר לקאזט החמיץ פנדל שני העונה בדקה ה-41 כשירה למשקוף מהנקודה הלבנה, אבל בחלוף שלוש דקות הוא תיקן עם שער שדה ראשון שלו בליגה מאז אפריל, עם בעיטה שפגעה ברגל של פרנק סיניורינו. ריימס לא הצליחה למצוא את השוויון והפסידה לליון בפעם החמישית ברציפות במפגשים ביניהן. לשתי הקבוצות כעת 15 נקודות.

ליל - מונפלייה 0:2

ברכות לליל העקרה, שהצליחה לכבוש יותר משער אחד בפעם הראשונה העונה וצברה שלוש נקודות חשובות במשחק תחתית. סופיאן בופאל כבש ראשון בפנדל בדקה ה-43, וג'יבריל סידיבה הכפיל בדקה ה-64. מנגד, ריאד בודבוז החמיץ פנדל ראשון בקריירה בדקה ה-72, כששוער ליל מייק מניאן ניצב כבר מול שלושה פנדלים בארבעת המשחקים שלו העונה ועדיין לא ספג מהנקודה הלבנה. בזכות הניצחון, הקבוצה מצפון צרפת התרחקה מהקו האדום. היריבה שלה עדיין דבוקה אליו והיא בצרות.

משחקים נוספים:

אנז'ה - באסטיה 0:1
לאנז'ה: בילי קטקאופומפון (41)

גאזלק אז'קסיו - טולוז 2:2
לגאזלק: קווין מאי (25), גרגורי פוז'ול (44). טולוז: מרטין ברייתווייט (21), איסיאגה סילה (עצמי, 49)

טרואה - גנגאן 1:0
לגנגאן: יונוס סנקארה (81)

ניס - נאנט הופסק במצב של 2:2 בהפסקה בשל גשם כבד באצטדיון

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • ליון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully