וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו: דל בוסקה ניפה את דייגו קוסטה מסגל נבחרת ספרד

מאמן אלופת אירופה לא זמין את חלוץ צ'לסי למשחק הסיום של מוקדמות יורו 2016, ומתח ביקורת על התנהגותו במשחק מול ארסנל שעלתה לו בהרחקה משלושה משחקים בפרמיירליג: "לא אהבתי את מה שעשה, זה לא היה חינוכי"

עריכה: מרום שפיצר

חלוץ צ'לסי דייגו קוסטה נופה מסגל נבחרת ספרד לצמד המשחקים במוקדמות יורו 2016, בשל התנהגותו במשחק מול ארסנל, כשפגע ללא כדור בלוריין קוסיילני והביא להרחקתו של גבריאל. מעשיו של קוסטה לא זכו לתגובה משופט המשחק, אך לאחר מכן ההתאחדות האנגלית הרחיקה אותו לשלושה משחקים.

מאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, החליט להשאיר את המתאזרח מחוץ לסגל שישחק מול לוקסמבורג ואוקראינה במשחקי הסיום של שלב הבתים במוקדמות. הוא הסביר את ההחלטה באומרו: "לא אהבתי את מה שהוא (קוסטה) עשה. זה היה לא חינוכי, ולכן הוא נענש".

דל בוסקה הכחיש כי לניפוי יש קשר ליכולתו הדלה של קוסטה במדים הלאומיים, שכללה שער אחד בלבד בתשע הופעות. "זה לא עניין של כישרון, הוא ממילא לא יכול לשחק במשחק הראשון והחלטנו שלא להביא אותו". קוסטה צבר שלושה כרטיסים צהובים במהלך הקמפיין, שהביאו להשעייתו מהמשחק מול לוקסמבורג.

עם שני משחקים לסיום הקמפיין, ספרד מובילה את בית ג' של המוקדמות, עם שבעה ניצחונות והפסד בודד בשמונה משחקים. נקודה אחת משני המשחקים שנותרו לה תספיק לה כדי לעלות אוטומטית לאליפות שתתקיים בצרפת בקיץ הקרוב.

הסגל המלא: קסיאס, דה חאה, ריקו; קרבחאל, פיקה, ראמוס, אלבה, חואנפראן, ברטרה, מרטינס, אספיליקווטה; בוסקטס, ברונו, פברגאס, איסקו, קאסורלה, תיאגו, מאטה; מוראטה, פדרו, סילבה, אלקסר, נוליטו.

דייגו קוסטה צ'לסי עם גבריאל ארסנל השופט מייק דין. AP
קוסטה מול ארסנל. יחמיץ את המשחק מול לוקסמבורג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully