וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם, זידאן, פרגוסון ואנצ'לוטי ישתתפו במשחק צדקה באולד טראפורד

משחק ראווה של יוניצף ב-14 בנובמבר יחזיר את הכוכב האנגלי ("כבוד") ומאמנו לשעבר לתיאטרון החלומות למפגש בין נבחרת בריטניה ואירלנד לבין נבחרת שאר העולם, עם הצרפתי והמאמן האיטלקי. קולינה ישפוט

צילום מסך

משחק מיוחד מאוד ייערך בעוד כחודש וחצי באולד טראפורד. ארגון יוניצף יערוך משחק צדקה גדול בהשתתפות כמה מכוכבי עבר והווה כשהסיפור המרכזי הוא חזרתו של דייויד בקהאם לאצטדיונה של מנצ'סטר יונייטד.

המשחק, שייערך ב-14 בנובמבר, יפגיש בין נבחרת בריטניה ואירלנד, בה יהיה בקהאם הקפטן, לבין נבחרת שאר העולם, בראשותו של זינדין זידאן, חברו לשעבר של בקהאם בריאל מדריד.

הפיקנטריה לא נגמרת כאן, כשמאמן נבחרת בריטניה ואירלנד יהיה לא אחר מאשר אלכס פרגוסון. המאמן האגדי של יונייטד, שהסתכסך לא פעם עם בקהאם, יהיה זה שיעמוד על הקווים שוב באולד טראפורד, עם המסטיק בפה, בדיוק כמו בימים הטובים. מנגד, יהיה זה קרלו אנצ'לוטי על הקווים של נבחרת שאר העולם. פיירלואיג'י קולינה, אולי השופט המפורסם אי פעם, ישפוט את המשחק.

בקהאם כתב בדף האינסטגרם שלו: "זה משחק למען מטרה נהדרת. לא חשבתי שאשים את הנעליים שוב, אבל יוניצף עושים עבודה נהדרת עם ילדים, זה כבוד אמיתי".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון. GettyImages
חוזר לקווים. פרגוסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully