וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ': "המודל שלי הוא קסיאס, אבל משווים אותי לנוייר"

שוער מכבי תל אביב קיבל כתבת צבע באתר פיפ"א: "רוצה לשחק באנגליה או בספרד, אלו ליגות שמתאימות לסגנון שלי". מאמן נבחרת סרביה הצעירה: "יש לו עתיד גדול בכדורגל העולמי"

one

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' הוא ללא ספק בעל הפוטנציאל הגדול ביותר שהגיע לישראל. שוער נבחרת סרביה הצעירה, שזכה הקיץ במונדיאל עד גיל 20, צפוי על פי מומחים להפוך לאחד השוערים הטובים באירופה. באתר הרשמי של פיפ"א הקדישו לראיקוביץ' כתבת צבע מקיפה ודיברו איתו על הטורניר הנהדר שלו ועל השאיפות שלו לעתיד. בכתבה מדברים גם מאמנו וחבריו לנבחרת, שמחלקים לו מחמאות".

ראיקוביץ' סיפק כמה ציטוטים מעניינים: "המודל לחיקוי שלי הוא איקר קסיאס, כשגדלתי קראו לי איקר, כי אני קצת דומה לו. אבל היום כולם משווים אותי למנואל נוייר. החלום שלי זה לשחק באנגליה או בספרד, אלו הליגות שמתאימות לסגנון שלי".

על רגעי השיא שלו במונדיאל עד גיל 20: "לקחתי בעיטה חופשית חשובה בדקה ה-90 מול ברזיל בגמר וגם מול ארה"ב ברבע הגמר בדקה ה-90 ב-1 על 1, זה היה הכי חשוב. זו תחושה מדהימה לזכות בגביע העולם. לקחנו את זה משחק אחרי משחק. הייתה לנו אמונה שנוכל לעבור את שלב הבתים, לזכות בטורניר? רק חלמנו את זה".

על הפנדל שהחמיץ באותו משחק אמר: "אחרי הפנדל הרביעי אמרתי למאמנים שאני רוצה לבעוט, שאני מוכן לבעיטה. כשניגשתי לבעיטה, אמרתי לעצמי 'אל תשנה את הכיוון', רציתי לבעוט ימינה, אבל בשנייה האחרונה החלטתי לשנות את זה ואני לא יודע למה. בפעם הבאה שאבעט, לא אעשה את אותה טעות ואבקיע".

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. AP
"פעם הבאה אכבוש". ראיקוביץ'/AP

למרות שהיה בין הצעירים בנבחרת, הפך לקפטן על ידי המאמן וליקו פאונוביץ' שאמר: "אם אתה טוב מספיק אתה מבוגר מספיק. הוא נבחר לשוער הטוב ביותר בטורניר. הוא מוכשר מאוד ויש לו עתיד גדול לפניו בכדורגל העולמי".

מאמן השוערים של הנבחרת הסרבית הצעירה, אלכסנדר סאריץ' התייחס לחניכו ואמר: "הוא קפטן כי הוא מנהיג טוב מאוד. הוא תפס את העין כי הוא רגוע. קשה להיות שוער כי אתה צריך להיות גם רגוע וגם מהיר. בד"כ לשוערים אין את שני הדברים הללו ביחד, לו יש את זה. אני לא רוצה שיהיה טוב, אני רוצה שהוא יהיה הכי טוב".

מאמן רד סטאר בלגרד, שרדאן מקסימוביץ': "שוערים צריכים להיות כריזמטיים, הם יכולים להביא מנטליות מנצחת וזה חשוב לכדורגל. לראיקוביץ' יש את זה".

חברו לנבחרת שזכתה במונדיאליטו, ווקאסין יובאנוביץ': "בניו זילנד הוא עשה עבודה מדהימה בלהנהיג ולכוון אותנו, במיוחד את שחקני ההגנה, כי לא תמיד אנחנו רואים מה קורה מאחורינו. יש לי המון כבוד אליו כבן אדם, לא רק כשוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully