וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ערכה טקס לרונאלדו: "לא חלמתי שאהיה מלך השערים של הקבוצה"

גדול כובשי הבלאנקוס בכל הזמנים ציין את שיאו באירוע מיוחד בהשתתפות כל השחקנים וההנהלה: "מודה לכולם על התמיכה, זה כבוד גדול". בריאל החמיאו: "בני מזל שאתה שלנו". בנזמה ממורמר

עריכה: מרום שפיצר

במקביל להכנות לדרבי הלוהט מול אתלטיקו מדריד, שייערך ביום ראשון, ריאל מדריד ממשיכה לציין את שיאו של כריסטיאנו רונאלדו, שהשתווה לראול בראש רשימת הכובשים בתולדות המועדון עם צמד מול מאלמו ביום רביעי. הבלאנקוס ערכו היום (שישי) טקס הוקרה לפורטוגלי בנוכחות כל שחקני והנהלת הקבוצה, במהלכו קיבל שי מיוחד מרפא בניטס - נעל מכסף ועוד שלל הפתעות שהוכנו מבעוד מועד. גם בני משפחתו של רונאלדו וסוכנו, ז'ורז'ה מנדש, היו שותפים לאירוע.

החגיגות של CR7 החלו עוד בחדר ההלבשה של ריאל אחרי המשחק. שחקני ריאל שרו לו ובירכו אותו על השיא, אך דווקא רפא בניטס, שנבחר להיות זה שיעניק לו חולצה למזכרת עם חתימות מכל שחקני הסגל, ספג ביקורות על חוסר פרגון. כשבניטס נשאל האם רונאלדו הוא השחקן הטוב ביותר שאימן המאמן השתהה והשיב: "אימנתי כמה שחקנים טובים מאוד", שעורר פעם נוספת גל שמועות בתקשורת המקומית על היחסים הקורקטיים בינו לבין הכוכב. בריאל עם זאת, החמיאו לשחקן ואמרו לפני הטקס: "בני מזל שאתה איתנו"

רונאלדו העלה תמונה עם הפרס וכתב: "מעולם לא חלמתי שאהיה מלך השערים של ריאל כשהגעתי לפה לפני 6 שנים. זה כבוד גדול ואני מודה לחברי לקבוצה, להנהלה, למשפחה ולחברים שלי. תודה לכולם על התמיכה, זה רגע מיוחד".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. AP
החגיגות נמשכות. רונאלדו עם ראמוס ומרסלו/AP

ב'מארקה' המשיכו לציין את השיא של רונאלדו, וכדי להוכיח כמה חשיבותו לריאל מדריד גבוהה, פרסמו נתון מסקרן מאוד: מאז הגיע לבירת ספרד ב-2009, רונאלדו היה אחראי על לא פחות מ-40 אחוז מהשערים שריאל כבשה בכל המסגרות (323 שערים מתוך 794). למרות חוסר שביעות רצונו מהצבתו כחלוץ מדומה לעתים קרובות, הוא כבש מעמדה זו שמונה מתוך עשרת השערים שלו העונה. ממוצע השערים שלו עד השיא עמד על 1.04 שערים למשחק. במקביל, בספרד עוסקים גם בעתידו של רונאלדו בריאל. בתקשורת המקומית התייחסו בחשדנות לברכות של פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד לרונאלדו בטוויטר, וטענו כי זו ההוכחה לכך שהן מנסות למשוך אותו אליהן.

כיאה לכוכב במעמדו, בריאל מדריד יפתחו במו"מ על הארכת חוזהו כבר בקיץ הקרוב, על אף העובדה שחוזהו יפוג בקיץ 2018. למרות זאת, גם רונאלדו עצמו משאיר פתח לעזיבה ואמר אחרי קביעת השיא כי "אני מרוצה במדריד, אבל אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד".

מתחת לפני השטח ריאל מדריד היא לא גן של שושנים. בספרד מדווחים שבזמן שרונאלדו חוגג, שותפו להתקפה קרים בנזמה הולך ונהיה ממורמר ממעמדו תחת רפא בניטס. החלוץ הוחלף בדקה ה-67 מול מאלמו ולא הותיר מקום לספק כשצעד לספסל בפרצוף זועף. זו הייתה הפעם החמישית בשבעה משחקים שבנזמה מוחלף. "בנזמה מרגיש שברונאלדו ובייל בניטס לא מסוגל לגעת, שהוא המטרה הכי קלה לניגוח", נכתב ב'אס'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קרים בנזמה, ריאל מדריד. GettyImages
עצבני. בנזמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully