וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'המפטון, קריסטל פאלאס ופולהאם מעוניינות בחביב אוחיון

2.10.2015 / 7:37

שוער קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, שעדיין לא חתום על חוזה בוגרים, הרשים סקאוטים אנגלים במשחק מול צ'לסי וצפוי לקבל הצעות לעונה הבאה. הצהובים בכוננות: "לא נוותר עליו למרות החיזורים"

one

מכבי תל אביב עוד לא צברה נקודות בליגת האלופות ושחקניה גם טרם כבשו שער, אבל מסתבר שמספיקה בינתיים רק הופעה במועדון האקסקלוסיבי כדי לקבל פניות והצעות. אתמול שמעו במכבי תל אביב שדינמו קייב מתעניינת בפרדראג ראיקוביץ', אבל עוד קודם הבינו בקרית שלום שהשוער הצעיר חביב אוחיון מחוזר על ידי מספר קבוצות באנגליה.

מסתבר שלא מעט סקאוטים וסוכנים זרים צפו לפני שבועיים במשחק בין קבוצות הנוער של צ'לסי ומכבי תל אביב שנערך במתקן האימונים של צ'לסי בקובהאם. מכבי אמנם ספגה באותו משחק שלושה שערים, אולם יכולתו של אוחיון מנעה תבוסה צורבת במיוחד. בעקבות אותו משחק ולאחר שנבדקו הנתונים של השוער בן ה-17 נכנסו לתמונה לא פחות משלוש קבוצות אנגליות שמעוניינות באוחיון. מדובר בקריסטל פאלאס, סאות'המפטון ופולהאם. כל השלוש מגלות עניין רב בשוער ורוצות לצרפו בתום העונה כשיסיים את חוזהו במכבי תל אביב.

שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון. GettyImages
באנגליה התרשמו. חביב אוחיון/GettyImages

לאוחיון אין חוזה בוגרים במכבי תל אביב ובמועדון שואפים לסגור את הנושא במהלך העונה הקרובה. אלא שלאוחיון יש החל מהתקופה האחרונה גם דרכון אירופאי והלחץ עליו לעבור לאירופה רק יגבר. ההנחה היא שהשוער אשר עומד בשער נבחרת הנוער של ישראל לא יוותר על הצבא ולכן סביר להניח שביציאה לאירופה הוא יבקש דחיית שירות.

במכבי כאמור לא מתכוונים לוותר על אוחיון וינסו להחתים אותו על חוזה חדש לבוגרים כבר בקרוב. למרות שגם ראיקוביץ' צעיר ובסך הכל מבוגר מאוחיון בשנתיים וחצי, יש כאלה במכבי שטוענים כי אוחיון יהיה שוער העתיד של המועדון בעוד שהסרבי ימכר לקבוצה באירופה בתוך שנתיים לכל היותר.

אלון חזן שאימן את אוחיון בנבחרת הנערים העריך אתמול שהשוער הצעיר לא ישאר במכבי תל אביב עוד זמן רב. "יש לו את כל הנתונים להיות אחד השוערים הטובים בכל הזמנים", אמר אתמול חזן. "כשאני אימנתי אותו ושיחקנו באחרונה בשלב העילית בספרד, ראיתי כמה הצעות הוא קיבל מאירופה ואיזו התעניינות היתה כלפיו. בכלל לא יפתיע אותי אם הוא ייצא לשחק באחת הליגות הטובות. אצלי הוא עוד היה ממש נער אבל אני מאמין שהוא יפתח אישיות יותר חזקה ואז נראה את אחד השוערים הטובים שצמחו בכדורגל הישראלי".

שלושת המועדונים באנגליה שמתעניינים באוחיון ישלחו נציגים לצפות בו במשחק הנוער של מכבי בעוד שבועיים וחצי בפורטו. במכבי לא מתכוונים להרים ידיים במיוחד כשמסביב יש לא מעט קולות המתייחסים לכך שאין מספיק יוצאי מחלקת הנוער בקבוצה הבוגרת. "לא נוותר על חביב אוחיון למרות שאנחנו יודעים שהוא מחוזר מאירופה", אמר גורם במכבי תל אביב. "אנחנו לא מאמינים שנגיע למצב בו נצטרך להתמודד מולו בעוד שנה בוועדה למעמד השחקן. בטוח שיסתדרו איתו אבל נעים לשמוע שיש כאלה מועדונים שמתעניינים בשחקנים שלנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
יימכר בתוך שנתיים? ראיקוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully