וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון סירב לחתום על חוזה נמוך בקליבלנד

הסאגה של הקיץ: מסרבת להסתיים: הפורוורד ויתר על האפשרות להרוויח 6.8 מיליון דולר ולהפוך לשחקן חופשי בתום העונה, וצפוי להיכנס למו"מ מחודש עם הקאבס. פורטלנד ופילדלפיה בתמונה?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סאגת טריסטן תומפסון מסרבת להסתיים. הפורוורד המצטיין של קליבלנד בעונה שעברה סירב לחתום על החוזה שהוצע לו על ידי הקאבס, במסגרתו אמור היה להרוויח 6.8 מיליון דולר בעונה הקרובה ולהפוך לשחקן חופשי לאחר מכן. סירובו לחתום לא אומר שהוא בדרך החוצה מהקאבס, אלא שהוא למעשה מוותר כמעט באופן סופי על האפשרות להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, בו תעלה תקרת השכר ושחקנים רבים צפויים לקבל חוזים שמנים יותר. תומפסון נשאר תחת ההגדרה של שחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שהוא יכול לסכם בקבוצה אחרת עד ה-1 למרץ, אך לקליבלנד יש זכות להשוות כל הצעה ולהשאירו אצלה.

נכון לעכשיו רק לפורטלנד ופילדלפיה יש מקום בתקרת השכר כדי להחתימו, ועל פי דיווחים, לא נראה שאף אחת מהן מעוניינת בכך. אם תומפסון יחתום בקאבס בסופו של דבר, זה צפוי להיות בחוזה ארוך טווח שרחוק מהדרישות שלו.

פורוורד קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון. GettyImages
עושה שרירים. טריסטן תומפסון/GettyImages

לאורך כל הקיץ תומפסון והקאבס ניסו להגיע לפשרה, בזמן שהפורוורד דרש חוזה מקסימום בעוד הקאבס, שרצו להימנע מחריגה בתקרת השכר, הציעו פחות. קליבלנד הציעה לו 80 מיליון דולר לחמש עונות, בעוד שהוא דרש חוזה מקסימום - 94 מיליון דולר למשך אותה תקופה. בשבוע שעבר פורסם בארצות הברית שתומפסון הפחית בדרישותיו וביקש חוזה של 53 מיליון דולר לשלוש עונות, אך גם זה לא יצא לפועל.

תומפסון (24) משחק במדי קליבלנד מאז נלקח על ידיה בבחירה הרביעית בדראפט 2011. בארבע העונות האחרונות הוא שותף ב-308 משחקים רצופים בהם העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-8.4 ריבאונדים. בפלייאוף בעונה החולפת הוא הרשים עם 9.6 נקודות ו-10.8 ריבאונדים לערב.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שקליבלנד מתמודדת עם סיטואציה מהסוג הזה. לקראת עונת 2007/08 סשה פבלוביץ' ואנדרסון ורז'או סירבו לתנאים שהוצעו להם וחיכו עד חודש דצמבר לפני שחתמו על חוזה בתנאים אחרים בשורות הקאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully