וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 79:85 למכבי תל אביב על מילאנו בשיקגו

הצהובים פתחו יתרון 18 ברבע הראשון, נרדמו, אך לחצו על הדוושה בזמן הנכון כדי לברוח ברבע האחרון ולרשום ניצחון שמיני ברציפות במשחקי ההכנה. רנדל ואמבקווה בלטו עם 15 כל אחד, לנדסברג חזר, סקאוטים מה-NBA צפו בבנדר

שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ממשיכים להרשים. מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת העונה שבפתח, והלילה (בין חמישי לשישי) רשמה ניצחון נוסף, 79:85 על מילאנו, ביונייטד סנטר שבשיקגו. שתי הקבוצות תיפגשנה למשחק נוסף, הפעם בניו יורק, ביום ראשון ב-19:00 שעון ישראל. במהלך המשחק נערך טקס הוקרה לארבעה משחקני העבר של מכבי ת"א שנולדו בשיקגו - טל ברודי, קני בארלו,אנתוני פארקר ודיון תומאס. בארלו קיבל כבוד כפול, מאחר שלפני כן נערך טקס דומה לשחקני העבר של מילאנו - שגם בשורותיה הופיע.

הצהובים באו למשחק במצב רוח מרומם אחרי הזכייה בגביע ווינר, ופתחו את המשחק נהדר למרות שחסרו את דווין סמית', דגן יבזורי ואיתי שגב. הרבע הראשון הסתיים
ב-11:29 לזכות הצהובים, שהורידו הילוך ברבע השני וראו את האיטלקים מקזזים ל-40:46 בירידה להפסקה.

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. קובי אליהו
מאזן מושלם. גודס/קובי אליהו

גם הרבע השלישי היה שייך למילאנו. אקס הצהובים מילאן מצ'באן, יחד עם צ'רלס ג'נקינס, נגסו עוד עוד בהפרש ושלשה של קרונוסלאב סימון קבעה 63:63 לקראת הרבע המכריע. ברגע הנכון הצהובים לחצו על הדוושה, ברחו ליתרון תשע, ולא הסתכלו לאחור. גודס עדיין ללא הפסד במשחקי ההכנה, ולשם שינוי, הפעם הוא נעזר ביכולת טובה של שחקני הפנים כדי לנצח.

לא פחות משמונה קבוצות NBA - כולל אטלנטה, פורטלנד, ברוקלין, יוטה, ניו אורלינס, אורלנדו, יוסטון ואוקלהומה סיטי - שלחו נציגים כדי לצפות בדראגן בנדר במהלך המשחק, והכישרון הקרואטי ענה להם עם 10 נקודות ב-3 מ-7 מהשדה.

קלעו למכבי תל אביב: בריאן רנדל (6 אסיסטים) וטרבור אמבקווה (6 ריבאונדים) 15 כל אחד, סילבן לנדסברג 12, ויטור פבראני 11, דראגן בנדר 10, גיא פניני 8, ג'ורדן פארמר 7, 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, יוגב אוחיון 4 נק', טיילור רוצ'סטי 3 נק' ו-7 אסיסטים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני העבר של מכבי תל אביב טל ברודי, אנתוני פארקר, קני בארלו, דיון תומאס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניחוחות של נוסטלגיה. בארלו, תומאס, פארקר וברודי בטקס ההוקרה/אתר רשמי, מכבי תל אביב
דראגן בנדר, ניקולה וויצ'יץ', מכבי תל אביב, עם שחקן העבר טוני קוקוץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נציגים מכל קצוות ה-NBA. בנדר עם וויצ'יץ' וקוקוץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully