וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דורה נפגש עם האוהדים, אוסידון: "הקבוצה הכי חשובה"

1.10.2015 / 21:23

המאמן, שטרם ניצח העונה ערך פגישה עם ראשי האוהדים במטרה להרגיע את הרוחות ולהוריד את מפלס הלחץ. היו"ר: "נניח את המחלוקות בצד". למרות הכל, האוהדים יגיעו לאימון וימחו נגד המאמן

דרור עינב

במכבי נתניה מנסים להוריד את מפלס הלחץ לאור פתיחת העונה הרעה. יו"ר הקבוצה דורון אוסידון והמאמן שלומי דורה נפגשו הערב (רביעי) עם ראשי האוהדים במטרה לחסל את המתיחות השוררת בין הצדדים מאז ההפסד הביתי להפועל חיפה במחזור האחרון.

למרות העובדה שהפגישה הוגדרה כטובה, הבהירו האוהדים שהם יגיעו מחר לאימון הבוקר כדי למחות נגד המאמן שלטענתם ביקר אותם בחריפות ובמלים קשות אחרי המשחק האחרון. יחד עם זאת, הבטיחו האוהדים כי הם לא יתמקדו רק בדורה, אלא יעודדו את השחקנים לקראת המשחק החשוב בשבת בבלומפילד מול בני יהודה.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה (מימין) לצד היו"ר דורון אוסידון. קובי אליהו
"שמים את המחלוקות בצד". אוסידון עם דורה/קובי אליהו

אוסידון התייחס למשחק ואמר: "מי שחשובה זו מכבי נתניה וצריך להניח לכל המחלוקות למען הקבוצה. יש למכבי נתניה מאמן מצוין שהוכיח את עצמו בהרבה צמתים בעבר ואני משוכנע שנדע להשיג בקרוב ניצחון ראשון ובהמשך הדרך יגיעו גם הניצחונות האחרים".

אוסידון המשיך: "אני מקווה שהאוהדים מבינים מה חשוב באמת ושנרגיש את הקהל הנפלא שיש למכבי נתניה במשחק הקרוב. עשינו השבוע מספר פעולות לא שגרתיות כדי לאחד את השורות וההתרשמות שלי היא שיש לנו חבר'ה נהדרים שאוהבים להיות ביחד ורוצים בהצלחת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully