וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטמר היצפלד: "ההצלחה של באיירן מינכן היא בזכות פפ גווארדיולה"

מאמן העבר החמיא לקטאלני לקראת משחק העונה בבונדסליגה: "הוא אדריכל ההצלחה של באיירן, יהיה חבל מאוד אם יעזוב את הבונדסליגה". על דורטמונד אמר: "תומאס טוכל עושה שם עבודה מצוינת"

עריכה: מרום שפיצר

שלושה ימים לפני מפגש הענקיות בבונדסליגה והיום (חמישי) התראיין אחד שמכיר את שתי הקבוצות מקרוב. אוטמר היצפלד, שאימן את השתיים בעבר התראיין ודיבר על הדו קרב ביניהן ואפילו סיפק הצהרה מעניינת לגבי עתידו של פפ גוואריודלה.

מאמן נבחרת שוויץ אוטמר היצפלד. GettyImages
לא רוצה שגווארדיולה יעזוב. היצפלד/GettyImages

"אני מצפה למשחק ברמה גבוהה", אמר היצפלד ודיבר על פתיחת העונה הטובה של בורוסיה דורטמונד: "אני מאושר שדורטמונד חזרה לשחק טוב ולהיות קבוצה חזקה. היה צפוי שהיא תחזור להיות קבוצה טובה העונה. אני חושב שהקבוצה קיבלה אוויר מחדש עם תומאס טוכל. טוכל עושה עבודה טובה".

מאמן העבר נשאל האם ניתן לעצור את רוברט לבנדובסקי ואמר: "צריך לבצע עבודה קבוצתית. דורטמונד תנסה לשמור עליו רחוק מהשער. אני מחכה ומצפה לראות באיזו טקטיקה יבחר טוכל למשחק הזה. אם הוא ישחק בצורה של לחץ באמצע או אפילו ינסה להפעיל לחץ גבוה יותר. בכל מקרה, דורטמונד יכולה להיות מסוכנת מאוד בשביל באיירן. מבחינת באיירן זו הזדמנות מצוינת להגדיל את הפער מדורטמונד. אם דורטמונד לא תנצח, היא עלולה להיות עצבנית. היא צריכה לחזור לליגת האלופות בעונה הבאה כדי לעמוד בציפיות ולהיות מסוגלת להשקיע בשחקנים טובים בעונות הבאות. מבחינתי דורטמונד היא האתגר הגדול ביותר עבור באיירן מינכן. אפילו אם שאלקה תעבור את דורטמונד בסוף השבוע הקרוב, אני לא רואה אותה כמי שתרדוף אחרי באיירן".

היצפלד התייחס לעבודה של פפ גוואריודלה ואמר: "אני חושב שהעבודה שנעשית עכשיו בבאיירן היא מצוינת. גווארדיולה הטמיע את השיטה שלו בבאיירן, היא דומיננטית מאוד וזו לא רק שאלה של השקעה כלכלית כיוון שאם זה היה המקרה, הקבוצה האנגליות היו זוכות בכל שנה בליגת האלופות. ההצלחה של באיירן היא הרבה בזכות גווארדיולה, הוא אדריכל ההצלחה עבורי. השאלה היא כמה זמן הוא עוד יישאר בבאיירן, אני חושב שזה יהיה חבל מאוד אם הוא יעזוב את הבונדסליגה בתום העונה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully