וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ': "אני בטוח שאתם זוכרים מה קרה לנו אחרי צ'לסי"

1.10.2015 / 18:28

מאמן מכבי תל אביב הכין את שחקניו למשחק מול הפועל עכו: "זה מוקש, אנחנו צריכים להיות חכמים ולא ליפול שוב". נוסא איגייבור ודיאן ראדוניץ' ערכו אימון קל ולא יכללו בסגל. עדן בן בסט בספק

one

נוסא איגייבור ודיאן ראדוניץ' לא יהיו בסגל מכבי תל אביב גם למשחק בשבת מול הפועל עכו. השניים קיימו היום (חמישי) רק חלק קטן מאוד מתחילת האימון ובמכבי מקווים להכשיר אותם למשחק מול פורטו בעוד כשלושה שבועות.

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. ברני ארדוב
יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

לעומתם, ערך היום שלומי אזולאי אימון מלא ונראה כי הפציעה בשריר הירך ממנה סבל כבר מאחוריו. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' יחליט אם עבר כבר מספיק זמן מאז שאזולאי החלים והוא עשוי להכליל אותו בסגל למשחק בשבת. עדן בן בסט, שנפצע מול דינמו קייב, בספק גדול לשבת. יובל שפונגין, שהיה חולה ונעדר מהסגל מול קייב, חזר להתאמן.

למרות שאתמול איפשר לשחקנים יום מנוחה, העדיף יוקאנוביץ' גם היום להעביר לשחקני ההרכב אימון קל מאוד. "יש עייפות גדולה אצל כולם", אמר אחד השחקנים, "צריך לזכור שכמעט אותם שחקנים שיחקו בשבת משחק קשה מול מכבי חיפה וכעבור שלושה ימים מול קייב. מדובר בשני משחקי חוץ שהצריכו גם נסיעות מתישות לחיפה".

קרלוס גרסיה יחזור להרכב על חשבון טל בן חיים המורחק.
יוקאנוביץ' שוחח היום בקצרה עם השחקנים ואמר בין היתר: "אני לא צריך להזכיר לכם מה קרה לנו אחרי שחזרנו מלונדון לליגה. אני בטוח שאתם זוכרים את רעננה. הפועל עכו היא מוקש ואנחנו צריכים להיות חכמים ולא ליפול שוב לבור הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלבישה יוקאנוביץ' משתתף באימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
משתתף באימון. יוקאנוביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully