וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון מתקתק לאחור: תומפסון יחליט הלילה אם לחתום בקליבלנד

הדד ליין של הפורוורד הגיע והוא יחליט בשעות הקרובות אם לחתום על חוזה נמוך ולעזוב בתום העונה או להיכנס למו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ. מייק מילר בדנבר, מארק גאסול: "הלוואי שפאו יחזור לממפיס"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עשו לייק לדף הפייסבוק החדש שלנו, שמוקדש כולו ל-NBA

ב-NBA מתחילים להגביר הילוך לקראת העונה הקרובה, שתיפתח בעוד ארבעה שבועות בדיוק. הנושא החם הוא בסימן פורוורד קליבלנד, טריסטן תומפסון, שאמור להחליט עד חצות שעון מזרח ארה"ב (7:00 שעון ישראל) אם לחתום או לא לחתום על ה-Qualifying Offer שהגישה לו קליבלנד.

אם יחליט לחתום על ההצעה, בגובה 6.8 מיליון דולר לעונה הקרובה, זה ככל הנראה יסמן את עזיבתו בתום העונה, ואם יחליט לא לחתום, ייכנס למו"מ מיידי מול קליבלנד ואולי אף מול קבוצות נוספות כדי להשיג את העסקה הטובה ביותר עבורו. קליבלנד מציעה לו 80 מ' דולר ל-5 שנים, בעוד הוא דורש חוזה מקסימום לשחקן בוותק שלו - 94 מיליון דולר ל-5 שנים. בקליבלנד מחכים להחלטה של תומפסון כדי לדעת איך לפעול בחודש הקרוב בכל הנוגע לסיפור הארוך של הקיץ.

פאו גאסול שחקן שיקגו בולס. GettyImages
ישוב למקום בו הכל התחיל? גאסול/GettyImages

* הכוכב הגדול של היורובאסקט האחרון, פאו גאסול, מחזיק באפשרות להפוך לשחקן חופשי בתום העונה ואחיו, מארק, כבר מפנטז על שילוב פעולה אפשרי בין השניים בממפיס, שם החל פאו את קריירת ה-NBA שלו: "זה לא בלתי אפשרי שזה יקרה, זה יהיה מדהים אם הוא יוכל להגיע לממפיס, אני חושב שראשי הקבוצה ינסו לגרום לזה לקרות".

* אקס קליבלנד, מייק מילר, חתם לעונה אחת בדנבר נאגטס. הגארד הוותיק (35) יעבה את הספסל של הנאגטס, שככל הנראה ישחררו את אריק גרין כדי לפנות לו מקום.

* פורטלנד האריכה את חוזיהם של סי. ג'יי מקולום, מייסון פלאמלי ונואה וונלה במהלך הניסיונות לבנות קבוצה סבירה סביב דמיאן לילארד לאחר העזיבה של למרקוס אולדרידג' לסן אנטוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully