וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: דינמו קייב רוצה לרכוש את פרדראג ראיקוביץ'

על פי דיווחים באוקראינה ובסרביה, פנה נשיא האלופה האוקראינית איגור סורקיס לצהובים והציע לקנות מהם את השוער הסרבי הצעיר ולהשאיל אותו בחזרה על מנת שיצבור דקות

one

רק הגיע וכבר הולך? חשבון טוויטר בשם "FutbolUkraine", לו יש קרוב ל-2,500 עוקבים, פרסם היום (חמישי) שני ציוצים לפיהם איגור סורקיס, הבעלים והנשיא של דינמו קייב, פנה לראשי מכבי תל אביב והציע להם לרכוש את השוער הצעיר פרדראג ראיקוביץ' ולהשאיל אותו בחזרה לצהובים על מנת שימשיך לצבור דקות משחק. לאחר מכן הופיעו בנושא גם דיווחים בסרביה.

רק לפני כחודש ראיקוביץ' הצטרף לאלופה הישראלית והחליף לקראת ליגת האלופות את חואן פאבלו, כאשר על פי הדיווחים, מכבי תל אביב שילמה כשלושה מיליון יורו ולפי דיווחים אחרים, אף יותר מכך. במשחקים המעטים שלו במכבי תל אביב הפגין הסרבי בן ה-19, שבקיץ כיכב במדי נבחרתו וזכה באליפות העולם לנבחרות צעירות, יכולת טובה אולם גם ספג כמה שערים שטותיים. מול קייב הוא היה לא רע בכלל, למרות ההפסד 2:0. מיד עם הגעתו של ראיקוביץ' הגיע למועדון בהשאלה שוער נוסף, דניאל ליפשיץ, מהפועל רעננה.

הצהובים ייפגשו בשבת הקרובה, במסגרת המחזור השישי בליגת העל, את הפועל עכו (20:00) וינסו לשמור על המומנטום, לפחות בכל האמור לזירה המקומית, אחרי ניצחון החוץ 0:2 על מכבי חיפה במחזור האחרון.

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. AP
בדרך לאלופת אוקראינה? ראיקוביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully