וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל ראשון לציון, תיקו בין הפועל פתח תקוה לבני לוד

הקבוצה של אייל לחמן גברה בחוץ על המוליכה ערב המחזור 1:2 ועלתה למקום השני, קורצקי רשם משחק שני ברציפות ללא ניצחון אחרי שאיבד יתרון של מיכאליוביץ' וסיים ב-1:1 ופספס הזדמנות להגדיל את היתרון בפסגה

המחזור החמישי בליגה הלאומית יצא אחר הצהריים (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. הפועל פתח תקוה לא הצליחה להתאושש מההפסד לאחי נצרת, ואיבדה נקודות גם מול בני לוד, במשחק שהסתיים ב-1:1. עם זאת, היא עלתה לראשות הטבלה. המוליכה ערב המחזור, הפועל ראשון לציון, איבדה את הפסגה לאחר הפסד 2:1 למ.ס. אשדוד.

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
עלה לפסגה, למרות משחק שני ללא ניצחון. קורצקי/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - בני לוד 1:1

עוד משחק מאכזב לפתח תקוה, לאחר ההפסד במחזור הקודם לבני לוד. למרות צבירת נקודה אחת משש האחרונות האפשריות, פתח תקוה מובילה את הטבלה בזכות הפסדה של הפועל ראשון לציון.

המחצית הראשונה לא סיפקה הרבה אירועים, למעט נגיחה של איציק אבושדיד בפתיחת המשחק מהרמה של סאלם אבו סיאם, שחלפה מעל המשקוף של פתח תקוה. במחצית השניה עלתה פתח תקוה ליתרון משער של ברנקו מיכאילוביץ' (52), שהכניע את יוסף אזברגה. בדקה ה-80 השוותה לוד מנגיחה של ינון ברדה, שהגיעה אחרי הרמה של דלה ימפולסקי.

הפועל ראשון לציון - מ.ס אשדוד 2:1

ראשון לציון התחילה את המחזור כמוליכה, אבל מי שיכולה לסיים אותו במקום המוליך לליגת העל היא מ.ס. אשדוד, שתקווה להפסד של מכבי אחי נצרת מול מכבי יבנה.

דין דוד העלה את אשדוד ליתרון בדקה ה-36, כשגלגל פנימה מסירה של מיכאל אוחנה שעבר שלושה שחקנים. יעקב בריהון השווה בדקה ה-45 כשקיבל כדור בצד ימין של הרחבה, הקפיץ מעל ניסים אליהו ובעט לפינה הרחוקה של רועי משפתי, 1:1. שער הניצחון הדרמטי הגיע בדקה ה-85, כשמיכאל אוחנה הרים קרן מימין, רועי דיין הסיט בנגיחה ותום מונד היה במקום כדי להעניק לאייל לחמן שלוש נקודות.

משחקים נוספים

הפועל קטמון - מכבי קרית גת 1:0

כבש לקרית גת: שלומי משה (25)

הפועל ניר רמת השרון - מכבי הרצליה 2:2

כבשו לרמת השרון: יוסי שבחון (38), עידו דוידוב (80)
כבש להרצליה: ג'ורדן פושה (44, פנדל, 49, פנדל)

הפועל אשקלון - הפועל נצרת עילית 1:1

כבש לאשקלון: שי רביבו (14, פנדל)
כבש לנצרת עילית: יניב כהן (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully