וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "לא ירדתי ליגה עד היום, מקווה שזה לא יקרה גם הפעם"

1.10.2015 / 14:39

קפטן מכבי קרית גת נשמע אופטימי במסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה: "רוצים לחבר את הכדורסל לעיר ולקהילה". המאמן נתי כהן: "נקודת הפתיחה אולי לא הייתה מספיק סקסית עבור אנשים"

מכבי קרית גת, העולה החדשה לליגת העל, קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת העונה בקלאב ספה "אקויה" בחמי יואב. הקבוצה, אותה מאמן נתי כהן, תשחק את משחקי הבית שלה העונה באולם באשקלון, לאחר שהאולם העירוני לא אושר למשחק בליגת העל. הסגל של הקבוצה הדרומית כולל את הקפטן מאיר טפירו, לצד הישראלים יוני ניר, בן אלטיט, נמרוד טישמן, סטו דגלאס וגיא פרבר והזרים פול דילייני, דווין אוליבר, טריי מקיני-ג'ונס וג'ייסון לאב. ליאור ליפשיץ מחזיק בחוזה בקבוצה לעונה הבאה, שהודיעה לו כי היא לא מעוניינת בו, ובשלב זה השחקן לא מתלבש למשחקי הקבוצה.

"אין ספק שלכל קבוצה שעולה ליגה ההתחלה לא קלה, בטח לא לנו", אמר נתי כהן, "כל הדברים האלה שמנו בצד, היינו עסוקים בבניית הקבוצה, מתוך מטרה לבנות קבוצה טובה וראויה שתתמודד בליגה הקשה שתהיה השנה הזאת. במגבלות ובקשיים שהיו לנו בנינו קבוצה טובה משולבת עם שחקנים לפני פריצה, שחקנים שרוצים לחזור לקדמת הבמה, יחד עם שחקנים ותיקים כמו מאיר ויוני שהיו בסרט הזה.

מאמן מכבי קרית גת, נתי כהן. ניב אהרונסון
אתגר קשה בליגת העל. נתי כהן/ניב אהרונסון

"זה שילוב מעניין ואני בהחלט מחכה לראות בקוצר רוח איך נראה ואיך זה יהיה מתחילת העונה. בניית הקבוצה הייתה תהליך ארוך מהרגיל, אולי נקודת הפתיחה לא הייתה מספיק סקסית עבור אנשים לבוא, אבל מי שבא, בא מרצון, ועשה בשכל, כי יש פה ללא מעט אנשים הזדמנות להוכיח את עצמם. אני מרוצה ממה שאני רואה, הקבוצה עובדת קשה, בתהליך של התפתחות והתקדמות. יחסי הכוחות ברורים, אני החלטתי שלחפש את המה אין זה הכי טריוויאלי, אנחנו נעבוד קשה, ברור שזה לא יהיה קל, אבל זה אתגר גדול לכולנו. ננסה להתמודד הכי טוב שאפשר, ובוא נראה איך הדברים יתגלגלו עם הזמן".

הקפטן מאיר טפירו הוסיף: "אני רוצה להודות להנהלה ולצוות המקצועי שבחרו בי לבוא לפה, לקבוצה משפחתית. קרית גת זה אתגר מעניין ואתגר גדול. המטרה הראשונית זה להתחבר לעיר ולקהילה, אנחנו צריכים לחבר את העיר לקבוצת הכדורסל ואני מקווה שזה יקרה השנה, יש את הקושי שאנחנו לא משחקים בקרית גת, אבל אני מקווה שנוכל לסחוב אנשים אחרינו לאשקלון. יש פה חבר'ה שרוצים לעבוד ולהצליח. מקווה שנעמוד באתגר ונהנה, ונוכל להוציא את מה שאנחנו רוצים בתור קבוצה". על העובדה שקבוצתו מסומנת כמועמדת לירידה הוסיף הרכז בן ה-40, "זאת שאלה ששואלים אותי כמה פעמים, חובת ההוכחה עלינו כקבוצה, צוות מקצועי ושחקנים לעשות את המקסימום כדי שזה לא יהיה נכון.

שחקן מכבי קרית גת, מאיר טפירו. ניב אהרונסון
כוחו עדיין במותניו. טפירו/ניב אהרונסון

"קבוצה שעולה עם התקציב הכי נמוך בליגה מסומנת כאחת שאמורה לרדת, מקווה שזה לא יקרה. אני שנה או שנתיים בליגה ולא ירדתי ליגה עד היום, מקווה שזה לא יקרה גם הפעם".

על הסאגה עם ליאור ליפשיץ אמר נתי כהן: "עשו מהעניין של ליאור ליפשיץ, הוא לא מושפל, הוא לא מתאמן באולמות ריקים, לא בא ורץ מסביב, הוא חלק מהקבוצה. הייתה לנו שיחה בקיץ, הוא לא בתוכניות המקצועיות, אף אחד לא מתכחש לחוזה שלו, אם הוא לא ימצא קבוצה הוא יקבל את השכר, מנסים למצוא פשרות כמו בכל דבר, אני מקווה שזה יגיע לעמק השווה. כל עוד זה לא יסתדר, הוא יהיה בסגל השחקנים. אנחנו לא נתנהג בצורה לא מכובדת. זאת לא סיטואציה נעימה, כשהוא ימצא קבוצה יהיה טוב לכולם, לצערנו הוא לא מצא קבוצה".

שחקן מכבי קרית גת, ליאור ליפשיץ. ניב אהרונסון
סאגה לא נעימה. ליפשיץ/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully