וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר מחמש שנים: לסאנה דיארה זומן לנבחרת צרפת

הקשר הוותיק (30) שכיכב בעבר בריאל מדריד וצ'לסי וחזר הקיץ למארסיי, קיבל זימון מחודש מדשאן לקראת צמד משחקי הידידות מול ארמניה ודנמרק. מרסיאל, בנזמה, ז'ירו וגריזמן מככבים בהתקפה

עריכה: מרום שפיצר

דידייה דשאן, מאמנה של נבחרת צרפת, פרסם היום (חמישי) את הסגל שלו לקראת משחקי הידידות מול ארמניה (8 באוקטובר) ודנמרק (11 באוקטובר) וכלל בו שם מפתיע. לסאנה דיארה, הקשר בן ה-30 שהצטרף העונה למארסיי, ולא לבש את מדי הטריקולור מאז אוגוסט 2010, קיבל מדשאן זימון מחודש וינסה לקבל דקות בקישור האיכותי של הצרפתים שכולל גם את יוהאן קבאי, בלס מטוידי, פול פוגבה, מורגן שניידרלין ומוסא סיסוקו.

דיארה, שזכור בעיקר בעקבות העונות שלו בריאל מדריד, חזר הקיץ לליגה הצרפתית והפך להיות שחקן קבוע במארסיי, אחרי שלוש עונות שבהן הוא נעלם מעין הזרקורים בליגה הרוסית, שם שיחק באנז'י ולוקומוטיב מוסקבה. המשחק האחרון של דיארה במדים הלאומיים היה מול נורבגיה ב-11 באוגוסט 2010 וכעת, אחרי שחזר לכושר בליגה הצרפתית, הוא ינסה לקבל דקות גם אצל דשאן.

חוליית ההתקפה של דשאן נוצצת במיוחד וכוללת את אנתוני מרסיאל הכוכב העולה של מנצ'סטר יונייטד, קארים בנזמה, אוליבייה ז'ירו, אנטואן גריזמן וגם מתיו ולבואנה אקס מארסיי ושחקנה החדש של ליון.

שחקני נבחרת צרפת לסאנה דיארה עם יוהאן גורקוף. רויטרס
זוכה לעדנה מחודשת. דיארה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully