וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת לצרף את עומרי אפק לצוות המקצועי

האדומים רוצים את שחקן העבר כיועץ מקצועי לבעלים, אבל הוא מעוניין בתפקיד של מנהל ספורטיבי. בין הצדדים קיימים גם פערים כספיים וכרגע הם רחוקים מסיכום. יחזקאל עדיין מושעה, באדיר: "אני רוצה להיות עוזר המאמן של הפועל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

העובדה שהפועל תל אביב עדיין לא מצאה מאמן קבוע לקבוצה שיחליף את ססאר מנדיונדו לא מונעת מראשי המועדון לחפש פתרונות מקצועיים נוספים. לוואלה ספורט נודע שהאדומים מעוניינים לצרף לצוות המקצועי את שחקן העבר והפרשן בהווה, עומרי אפק. בין ההנהלה לבין אפק כבר התקיימו כמה שיחות בנושא, אבל קיימים פערים משמעותיים, הן בנושא הכספי והן בנוגע להגדרת ומהות התפקיד.

בהפועל תל אביב רוצים את אפק כיועץ מקצועי לבעלים, אך הוא מעוניין בתפקיד של מנהל ספורטיבי. האדומים מתלבטים עם למנות איש מקצוע לתפקיד הזה לפני שיחתימו מאמן חדש, ולכן מעוניינים למנות את אפק כיועץ בשלב הזה. בנוסף, לשחקן העבר הוצעו סכומים נמוכים בהרבה מאלו שהוא דורש וחרף העובדה ששני הצדדים מעוניינים בשידוך, כרגע נראה שהם לא יגיעו להבנות. בתקופה הקרובה נראה שהמגעים יימשכו ויכול להיות שהפערים ייסגרו.

אפק שיחק בהפועל תל אביב בשנים 1999-2003, אחרי שעוד לפני כן לבש את מדי קבוצת הנוער של המועדון. הוא היה אחד מהשחקנים שכונו "התינוקות של קשטן" והיה שותף פעיל לזכייה של הקבוצה בדאבל בעונת 1999-2000. החל משנת 2011 הוא משמש כפרשן בערוץ הספורט ולאחרונה השתתף בקורס הראשון למנהלים ספורטיבים. במרץ האחרון סיפר לוואלה ספורט שהייתה לו הצעה להצטרף לצוות המקצועי של הפועל תל אביב, ושהוא דחה אותה.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם".

עומרי אפק, קורס פרו. ברני ארדוב
יגיע לחודרוב? עומרי אפק/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב מרוצים מאוד מעבודתו של וואליד באדיר ואם הקבוצה תנצח את הפועל כפר סבא ביום שבת (17:00), לא מן הנמנע שיופסקו לפחות בינתיים החיפושים אחרי מאמן חדש. במועדון ממשיכים לטעון שבאדיר לא יישאר מאמן ראשי לבד עד תום העונה, אך ההצלחה שלו בשבועות האחרונים, ביחד עם ההערכה הרבה לה הוא זוכה משחקנים בקבוצה, גרמו לראשי הקבוצה להתלבטויות נוספות. אחת האפשרויות היא צירוף של איש מקצוע נוסף שיעבוד לצדו, ולאו דווקא מעליו.

באדיר אמר אחר הצהריים לקראת המשחק: "באתי להיות עוזר מאמן הפועל תל אביב, אם יבוא מאמן - אתן לו את המפתחות. אני רוצה להיות עוזר המאמן של הפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב וואליד באדיר עם עומרי אלטמן. יוסי ציפקיס
באדיר עם אלטמן, היום באימון/יוסי ציפקיס

|אנחנו משתפרים בשני המשחקים האחרונים, ואני רוצה להמשיך להשתפר. יש לנו ביטחון, השחקנים מרגישים טוב, נבוא לכפר סבא במטרה לנצח. אנחנו מתקדמים, עושים עבודה טובה, זה הכי חשוב - שהקבוצה תתקדם ותשחק כדורגל טוב. אנחנו בדרך הנכונה, יש פה מועדון גדול, המטרה היא לשחק כמה שיותר משחקים טובים"

באדיר ככל הנראה ייחסר את עמרי אלטמן, שהכניסה שלו במקום דודו ביטון החלש הביאה למפנה בניצחון על בני יהודה ביום שני האחרון. אלטמן שנפצע לקראת הסיום, סובל מנקע בקרסול והיום אמור לעבור בדיקות נוספות שיכריעו אם יוכל לשחק בשבת. בכל מקרה, בהפועל מעריכים שהסיכויים שישחק קלושים.

שגיב יחזקאל, שהושעה בשבוע שעבר בגלל התנהגותו באחד האימונים, לא יהיה בסגל עד שיעמוד לוועדת משמעת. יחזקאל עדיין אינו מורשה להתאמן, ונראה כי לא ישוב לפעילות למרות הפציעה של אלטמן. בפתיחת האימון התנצל יחזקאל בפני חבריו.

השוער אריאל הרוש עבר אמש ניתוח בגבו ואמור לחזור ארצה בסוף השבוע. בהפועל סיפרו כי הניתוח עבר בהצלחה ואמרו שהם מקווים שבתוך שלושה שבועות השוער יחזור לאימונים חלקיים עד להחלמתו המלאה בעוד כחודשיים.

בהפועל תל אביב דוחים את הטענות שברצונם לשחרר את סיראז' נאסר שחתם לארבע שנים. בשבוע הבא יבחנו בקבוצה אם הקשר שלא נטל חלק בהכנה לעונה הנוכחית, כבר כשיר לשחק. אם התשובה תהיה חיובית, האדומים יעבירו את הכספים שהם חייבים להפועל באר שבע כפי שסוכם בין הצדדים, ויעבירו אותו בבקרה התקציבית. היה ולא יהיה כשיר, מועד העברת הכספים לבאר שבע והעברתו בבקרה יידחו עד אשר האדומים יהיו שבעי רצון מכשירות השחקן.

משה אוחיון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully