וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורט האיראני באבל, כדורגלן מקומי מת בגיל 30 מהתקף לב

האדי נורוזי, קשר-חלוץ קבוצת פרספוליס שלבש את מדי נבחרת איראן תשע פעמים, העיר את בני משפחתו, הודיע להם שהוא סובל מכאבים בחזה והתמוטט. הוא הובהל לבית החולים, שם נקבע מותו

אתר רשמי

כדורגלן פרספוליס האיראנית, האדי נורוזי, מת הלילה (בין רביעי לחמישי) מהתקף לב. החלוץ שהיה בן 30 במותו, היה שחקן בולט בליגה המקומית ולבש את מדי נבחרת איראן תשע פעמים בשנים 2009-2011.

נורוזי שמונה לקפטן פרספוליס בקיץ האחרון, העיר את בני משפחתו ב-4:00 לפנות בוקר, הודיע להם שהוא סובל מכאבים בחזהו והתמוטט. אשתו הבחינה בכך והזמינה אמבולנס, אבל מאמצי ההחייאה עלו בתוהו ומותו נקבע בבית החולים בטהרן.

החדשות היכו את עולם הספורט האיראני בתדהמה. כדורגלנים רבים הביעו את תנחומיהם למשפחתו של נורוזי, שר הספורט המקומי הספיד אותו ואוהדים רבים הגיעו למתקן האימונים של המועדון, הניחו פרחים והדליקו נרות.

שחקני נבחרת איראן, שמכונסת לקראת משחק נגד עומאן במוקדמות מונדיאל 2018, עמדו דקת דומיה לפני אימון הבוקר וכל קבוצות הליגה כבר שלחו הודעות ניחומים למשפחה ולפרספוליס. כדורגלן העבר עלי דאי אמר: "קשה להאמין, אבל הכדורגל שלנו מתאבל היום על אחד מהאנשים הטובים ביותר שלו".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully