וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: לבנדובסקי בתפקיד "בוגימן", שופט חוטף כדור בביצים

כוכב באיירן מפחיד אישה בסרטון "ליל כל הקדושים", שופט חוטף כדור באיזור הרגיש ומאמן בוסני מגלה על פיטוריו בפייסבוק. וגם: תמונה קבוצתית מיוחדת של המבורג וצ'אבי ממשיך לככב בקטאר

צילום מסך

23:30: המאמן גילה על פיטוריו בפייסבוק

הקבוצה שבמקום האחרון בבוסניה, דרינה זבורניק, הגיעה להחלטה לפטר את מאמנה, ולאדיצה פטרוביץ', עד פה הכל הגיוני. עם זאת, היא החליטה לעשות זאת בפייסבוק ולשחרר הודעה לכלל אוהדיה, אלא שהיא שכחה להודיע למאמן עצמו.

פטרוביץ', שהיה בדרכו לאימון, ריפרף ברשת החברתית וגילה את ההודעה הרשמית. הוא החליט להגיב וכתב: "תודה על ההודעה". האירוע האבסורדי גרף מאות לייקים, אך פטרוביץ' ייאלץ לחפש עבודה אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התגובה של המאמן הבוסני/מערכת וואלה, צילום מסך

20:00: צ'אבי עם עוד רגעי קסם בליגה הקטארית

13:30: אתגר הקרנות של בורוסיה דורטמונד

זוכרים את אתגר בוזגלו? הסרטון הויראלי של הפועל באר שבע הסעיר את הרשת ובימים האחרונים שחקני בורוסיה דורטמונד פרסמו סרטון עם אתגר חדש שבו מנסים שחקני הקבוצה להבקיע היישר מדגל הקרן. מי מהם הצליח לדעתם? צפו בעצמכם

13:02: שופט בליגת ילדים חוטף כדור בביצים

לא נעים

10:15: רוברט לבנדובסקי מתכונן לליל כל הקדושים

רוברט לבנדובסקי, החלוץ הפולני של באיירן מינכן הוא אימתם של כל הבלמים בבונדסליגה השנה אך מסתבר שלא רק שלהם. כשליל כל הקדושים נמצא מעבר לפינה, סרטון קצר הועלה ליוטיוב השבוע, שבו נראה כוכב באיירן מינכן כשהוא מפחיד בחורה שמנסה להצטלם בסלפי.

09:45: ממפיס דפאיי מתחזק זוגיות חדשה?

קוראים לה קארוש טראן, ועל פי אתר הרכילויות ה-TMZ, זו חברתו של ממפיס דפאיי, שחקנה החדש של מנצ'סטר יונייטד. טראן צמודה לממפיס כבר תקופה ארוכה ואפילו הלכה איתו למשחק ליגת האלופות של הקבוצה אתמול מול וולפסבורג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
החברה החדשה של ממפיס?/מערכת וואלה, צילום מסך

09:15: דידה האגדי מתאמן בגיל 41

זוכרים את דידה, שוערה האגדי של נבחרת ברזיל ומילאן לשעבר? מסתבר שדידה עדיין מפזז על כר הדשא ומתאמן עם קבוצת אינטרנסיונל מהליגה הבכירה בברזיל. לא מאמינים? צפו בקישור למטה.

צפו בדידה מקפץ באימון

09:10: המבורג בתמונה קבוצתית מרגשת

המבורג העלתה לרשת תמונה קבוצתית מיוחדת במינה שבה מצולמים כל השחקנים במועדון החל מקבוצת הילדים עד גיל 11 ועד קבוצת הבוגרים שמשחקת בבונדסליגה. מזהים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully