וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של אורלנדו סיטי: "מקווה להחתים את רונאלדו בעונה הבאה"

האם כוכב ריאל ישתף פעולה עם קאקה בארה"ב? אוגוסטו דה סילבה אמר בריאיון ל"מארקה": "אשמח להחתים אותו, אנחנו יודעים שהוא רוצה לשחק בארה"ב. מבחינה פיסית הוא שחקן שלם יותר ממסי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אורלנדו סיטי, קבוצת ה-MLS החדשה, פתחה את דרכה בליגה הבכירה בארה"ב בצורה טובה ועם הרבה יומרות. אחרי שהחתימה את קאקה, ועל פי הדיווחים נמצאת במגעים עם רוביניו, מסתבר שמטרת הרכש הבאה של הקבוצה הוא לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה הענק של ריאל מדריד שרק אתמול השתווה לראול כמלך שערי ריאל מדריד בכל הזמנים.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עונה הבאה ב-MLS? רונאלדו/רויטרס

פלאביו אוגוסטו דה סילבה, בעלי הקבוצה התראיין למארקה המדרידאי ולא התבייש להצהיר: "למען האמת, אנחנו אוהבים את כריסטיאנו רונאלדו מאוד. אשמח להחתים אותו בלי לחשוב פעמיים". דה סילבה דיבר על ההבדלים בין רונאלדו ליריבו הגדול ליאו מסי ואמר: "מבחינה פיסית, רונאלדו שחקן יותר שלם ממסי, ויש לו השפעה הרבה יותר גדולה ברמה השיווקית על ה-MLS. אני מקווה שנוכל להחתים אותו בעונה הבאה. תמיד שמענו שהוא ישמח לבוא לשחק בארה"ב".

בארה"ב מפנטזים על האפשרות הזו, אך כדי שזה יקרה אורלנדו תצטרך לשלם הרבה מאוד כסף משום שהכוכב הפורטוגלי חתם על חוזה חדש לחמש שנים בריאל מדריד רק ב-2013, ומעוניין לשחק במועדון בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully