וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי אר סמית': "ארוץ אל תוך חומת אבנים בשביל דיוויד בלאט"

שחקן קליבלנד הילל את המאמן שלו: "ממש אכפת לו ממני כאדם". לברון: "אני צופה לקווין לאב דברים גדולים השנה. אני סומך על המאמנים שיידעו להעניק לי את המנוחה הנכונה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: מסיבת העיתונאים הראשונה של הקאבס

קליבלנד ערכה היום (רביעי) אימון נוסף לקראת פתיחת עונת 2015/2016 וכל העיניים מופנות, כרגיל, אל עבר לברון ג'יימס. הכוכב הגדול של הקאבלירס נשאל היום על ידי התקשורת על המנוחה שהוא צפוי לקבל בשבועות הקרובים בפרט ובעונה הסדירה בכלל, והשיב: "אני מלא ביטחון במאמנים שיעניקו לי את המנוחה הנכונה. לא יהיה שחקן אחד שיוריד ממני עומס, זה יהיה מאמץ קבוצתי שיאפשר לי לקבל יותר מנוחה במשחקים. זה יתחיל בקווין וקיירי, אבל יגיע ליתר השחקנים".

על קווין לאב, שאכזב בעונה שעברה, אמר קינג ג'יימס: "יותר נוח לו במצב שהוא נמצא, הוא כבר עבר פה שנה, הוא יודע מה הוא מצפה מעצמו ומהקבוצה. אני צופה לו דברים גדולים השנה".

על מו וויליאמס, ששב לקדנציה שנייה במועדון ואמור לקבל תפקיד מרכזי בשל הפציעות של קיירי אירווינג ואימאן שאמפרט, אמר לברון: "הוא שחקן ותיק, ששיחק דקות חשובות בפלייאוף. הוא בחור שיכול ליצור הזדמנויות לעצמו ולאחרים, אנחנו ברי מזל שיש לנו אותו בשל הפציעות של קיירי ושאמפרט. זה מפתח עבורנו".

ריצ'רד ג'פרסון, שהצטרף גם הוא לקאבס בקיץ, השווה את לברון למלכה במשחק השחמט: "הוא הכלי שמסוגל לעשות הכל".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
סומך על החברים והמאמנים שייתנו לו לנוח. לברון/AP

שחקן נוסף שיקבל קרדיט מרובה בשל הפציעות בקו האחורי הוא ג'יי אר סמית', ואם שואלים את דיוויד בלאט, הרי שהמאמן הישראלי סומך על הגארד הבעייתי בעיניים עצומות. "ג'יי אר הפתיע אותי עם הצורה שבה הוא משחק בשני צידי המגרש. אני ממש אוהב לאמן אותו", אמר בלאט.

ג'יי אר סמית' עצמו לא נותר חייב, והילל את מאמנו בחזרה: "ממש אכפת לו ממני כאדם. ארוץ אל תוך חומת אבנים בשביל קואוץ' בלאט". על האתגר שמצפה לו אמר הגארד: "בלי קשר לפציעה של שאמפ, כולם צריכים להיות מוכנים. אני צריך להיות שם בשביל החברים שלי לקבוצה, ולעשות את העבודה שלי".

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית'. GettyImages
מלא הערכה למאמנו. ג'יי אר סמית'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully