וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: רק 1:1 ביתי לליברפול, תיקו לדורטמונד אצל פאוק

המייטי רדז אכזבו באנפילד מול סיון השוויצרית, השוורצגלבן הסתפקו ב-1:1 ביוון. שער גדול להיגואין ב-0:2 של נאפולי, 2:2 דרמטי בין סלטיק לפנרבחצ'ה (90 דקות לביטון). 0:4 לפאולו סוזה ופיורנטינה ולשאלקה (שלושער לדי סנטו), מונאקו וטוטנהאם נפרדו ב-1:1

אריק לאמלה שחקן טוטנהאם. GettyImages
השער שלו לא הספיק לטוטנהאם לניצחון. לאמלה/GettyImages

24 משחקים התקיימו הערב (חמישי) במסגרת המחזור השני בליגה האירופית כשבמרכז, ליברפול אכזבה עם 1:1 ביתי מול סיון, דורטמונד סיימה ב-1:1 בחוץ נגד פאוק סלוניקי וגם מונאקו וטוטנהאם נפרדו ב-1:1. סלטיק של ניר ביטון (90 דקות) רשמה 2:2 ביתי נגד פנרבחצ'ה, פיורנטינה הביסה 0:4 את בלנשש.

בית א'

סלטיק - פנרבחצ'ה 2:2

דרמה בסקוטלנד. הבויז עלו ליתרון 0:2 עם צמד שערי בזק של לי גריפית'ס (28) וכריס קומונס (32), אבל הטורקים, שמתחילת העונה מאכזבים באירופה, שלחו למגרש בדקה ה-40 את הרכש הברזילאי פרננדאו והוא ענה עם צמד, בדקות 43 (אחרי טעות קשה של אפה אמברוז) ו-48 כדי לקבוע חלוקת נקודות. ניר ביטון שיחק 90 דקות במדי סלטיק.

מולדה - אייאקס 1:1
למולדה: איריק אסטד (7), לאייאקס: ויקטור פישר (18)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניר ביטון שחקן סלטיק מול פנרבחצ'ה. רויטרס
שמטו יתרון של 0:2. ביטון/רויטרס

בית ב'

ליברפול - סיון 1:1

העונה הרעה של המייטי רדז נמשכת ורגע לפני הדרבי בראשון מול אברטון, הם הסתפקו בנקודה ביתית, אחרי התיקו במחזור הראשון מול בורדו. סיון, שהפתיעה את קאזאן במחזור הקודם, נראית בדרך הנכונה לשלב הבא וגם עצרה רצף של שני הפסדים מהליגה השוויצרית. אדם לאלאנה כבש לליברפול, שעלתה למשחק עם הרכב מאוד חסר, כבר בדקה הרביעית, אבל אנבעזר אסיפואה הגנאי איזן בדקה ה-17.

רובין קאזאן - בורדו 0:0

אדם ללאנה שחקן ליברפול. רויטרס
ליברפול ממשיכה לאכזב. לאלאנה/רויטרס

בית ג'

פאוק סלוניקי - בורוסיה דורטמונד 1:1

השוורצגלבן ייפגשו ביום ראשון למשחק גדול את באיירן מינכן ובעוד היריבה נראית מוכנה, הם ממשיכים בתוצאות המאכזבות מהתקופה האחרונה ואחרי שסיימו פעמיים בתיקו בליגה, לא הצליחו לנצח גם באירופה. דורטמונד הגיעה בסגל מאוד חסר, בעוד אצל המארחת אייל גולסה נותר מחוץ לסגל. פאוק התגוננה רוב המשחק, אבל רוברט מאק הפציץ למשקוף ופנימה במתפרצת קטלנית (34). גונסאלו קסטרו איזן (72) אחרי הקפצה שלו למרכז הרחבה, שהטעתה את השוער והלכה פנימה.

קרסנודאר - גבאלה 1:2
לקרסנודאר: וונדרסון (8), פיודור סמולוב (84). לקבאלה: דודו (51)

הנריך מחיטריאן שחקן בורוסיה דורטמונד מול גיורגוס צבלאס שחקן פאוק סלוניקי. רויטרס
עוד תיקו לפני באיירן. מחיטריאן/רויטרס

בית ד'

לגיה ורשה - נאפולי 2:0

הפרטנופי ייפגשו ביום ראשון את מילאן למשחק גדול נוסף בסרייה A, אחרי שגברו במחזור האחרון על יובנטוס. בינתיים, הם הנחילו ללגיה הפסד שני ברציפות. דריס מרטנס מצא את הרשת בדקה ה-53 וגונסאלו היגואין הכפיל, שש דקות לסיום, עם ביצוע אדיר אחרי שהשאיר מאחור את כל ההגנה וסיים עם פצצה לחיבורים.

קלאב ברוז' - מידטיילנד 3:1
לברוז': תומאס מונייה (79). למידטיילנד: פיונה סיסטו (51), פול אונאצ'ו (67), פיליפ נובאק (74)

בית ה'

ויאריאל - ויקטוריה פלזן 0:1

הצוללת הצהובה בכושר מדהים ורשמה ניצחון שישה בשבעת המשחקים האחרונים. אחרי שעלתה לראשונה בתולדותיה לפסגת הטבלה בספרד, היא שמרה על המומנטום גם בליגה האירופית מול אלופת צ'כיה, שהודחה ממוקדמות האלופות מול מכבי תל אביב. לאו בפטיסטאו, בפריצה סוחפת וסיום ברגל שמאל לפינה הקרובה, הכריע בדקה ה-54.

דינמו מינסק - ראפיד וינה 1:0
לווינה: סטפן הופמן (54)

בית ו'

מארסיי - סלובן ליברץ 1:0
לליברץ: ולדימיר קופאל (84)

בראגה - כרונינגן 0:1
לבראגה: קוקה (5)

בית ז'

רוזנבורג - דנייפרו 1:0
לדנייפרו: יבגן סלזניוב (80)

לאציו - סט. אטיין 2:3

לאציו, שפתחה את הקמפיין עם תיקו מול דנייפרו, רשמה ניצחון ראשון במפעל העונה עם 2:3 מול סט. אטיין אחרי שכבר פיגרה 1:0 ומול תשעה שחקנים. הצרפתים נותרו עם נקודה בלבד.

הצרפתים עלו ליתרון כבר בדקה השישית כשמוסטפה ביאל סאל דחק מקרוב פנימה אחרי קרן את ה-0:1. אוגני אונאזי הצליח למצוא את השוויון כשבעט משמונה מטר כדור מצוין פנימה וקבע 1:1. רוברט בריץ' מסט. אטיין ספג כרטיס אדום בדקה ה-33. לאציו ניצלה את היתרון המספרי ועלתה ליתרון בדקה ה-48 לאחר שווסלי הודט הגיע ראשון להדיפה לא מספיק טובה אל השוער האורח ובעט פנימה את ה-1:2. השלישי של לאציו הגיע בדקה ה-80 כשהפעם הכובש היה לוקאס ביגליה לאחר בישול של באלדה קייטה. עוד לפני כן ספג סאל את הצהוב השני והותיר את הצרפתים בתשעה שחקנים. סט. אטיין צימקה בדקה ה-84 לאחר שאימסאל דיומאנדה כבש שער ענק עם הקפצה מעל השוער, אבל זה רק 2:3 בסיום.

בית ח'

בשיקטאש - ספורטינג ליסבון 1:1
לבשיקטאש: גוקאן טורה (61), לספורטינג: בריאן רואיז (16)

לוקומוטיב מוסקבה - סקנדרבג 0:2
ללוקומוטיב: באיה עומאר ניאסה (35), אלכסנדר סאמדוב (73)

בית ט'

בלננשש - פיורנטינה 4:0

הקבוצה של פאולו סוזה, שמוליכה את הסרייה a, נראית טוב גם בליגה האירופית. פיורנטינה, שפתחה את הקמפיין בליגה האירופית עם הפסד לפ.צ. באזל, עשתה את שלה וניצחה בלי מאמץ מיוחד 0:4 את בלנשש הפורטוגלית, שנותרה עם נקודה אחת.

הוויולה עלו ליתרון בדקה ה-18 כשדוידה אסטורי הגיע ראשון לכדור אחרי הדיפה של השוער המקומי ודחק פנימה את ה-0:1. פיורנטינה מצאה את השני בדקה ה-45 כשחומה בבקאר בעט מ-16 מטר כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה את הכיוון וחדר פנימה, 0:2. בדקה ה-83 פיורנטינה עלתה ל-0:3 אחרי שער עצמי של אנטוניו סוסה לאחר מהלך של קובה בלאשצ'יקובסקי. בדקה ה-90 כבש ג'וזפה רוסי, הוא ולא אחר, את הרביעי של פיורנטינה בצורה קלה מאוד ואחרי שנותר חופשי לחלוטין.

פ.צ באזל - לך פוזנן 0:2
לבאזל: בירקיר ביאראנסון (55), בריל אמבולו (90), לפוזנאן: קארול לינטי הורחק (49)

בית י'

מונאקו - טוטנהאם 1:1

התרנגולים, שהגיעו מעודדים במיוחד אחרי ה-1:4 הענק על מנצ'סטר סיטי במחזור האחרון של הפרמיירליג, נעצרו עם תיקו באצטדיון לואי השני, אך גם כך התוצאה לא רעה מדי בשבילה והיא עם ארבע נקודות, לעומת שתיים של הצרפתי אחרי 1:1.

אריק לאמלה, שכבש גם ביום שבת ב-1:4 הגדול על מנצ'סטר סיטי, מצא את הרשת גם באצטדיון לואי השני. הארגנטינאי הגיע ראשון לכדור שנהדף על ידי דניאל סובאשיץ' ודחק פנימה את ה-0:1. זה קרה אחרי שהשוער המקומי הדף בעיטה של דלה עלי. מונאקו הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-81 לאחר שנאביל דיראר הגביה ומצא את סטפן אל שעראווי, שנגח פנימה את ה-1:1.

קרבאח אגדם - אנדרלכט 0:1
לקרבאח: ריקארד אלמיידה (36)

בית י"א

שאלקה - אסטרס טריפוליס 0:4

הקבוצה של אנדרה ברייטנרייטר, שפתחה את העונה עם 16 נקודות מ-21 אפשריות בבונדסליגה, שומרת על מאזן מושלם בליגה האירופית. אחרי שטיילה ל-0:3 בחוץ מול אפואל ניקוסיה במשחק הפתיחה, רשמה שאלקה 0:4, הפעם מול אסטרס טריפוליס. פרנקו די סנטו, שלא כבש עד כה במדי שאלקה מאז שעבר אליה בקיץ, הרשית שלושער במחצית הראשונה.

שאלקה עלתה ליתרון בדקה ה-28 לאחר שמסירת רוחב של סשה ריטר מאגף ימין הגיעה לפינה הקרובה, לשם הגיח פרנקו די סנטו, שבעט בנגיעה אחת לקורה הרחוקה ופנימה וזה 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-37 כשקרן של יוהאנס גייס מצאה את די סנטו, שנגח פנימה את ה-0:2. בדקה ה-44 כבשו הרויאל בלוז את השלישי ושוב זה היה די סנטו. כדור חופשי נעצר בידו של אדרסון טורמנה והשופט הורה על הנקודה הלבנה. החלוץ הארגנטינאי בעט פנימה את ה-0:3. בדקה ה-84 כבשה שאלקה את הרביעי כשמסירת אמן של לירוי סאנה המצוין מצאה את קלאס יאן הונטלאר, שלא התבלבל לבד מול השוער ובעט פנימה את ה-0:4.

ספרטה פראג - אפואל ניקוסיה 0:2
לספרטה פראג: קהינדה פטאי (24), יאקוב בראבק (60)

בית י"ב

אלקמאר - אתלטיק בילבאו 1:2
לאלקמאר: מרקוס הנריקסן (55), אנקו בובדה (עצמי, 65), לבילבאו: אריץ אדוריץ (75)

אוגסבורג - פרטיזן בלגרד 3:1
לאוגסבורג: ראול בובאדיז'ה (58), לפרטיזן בלגרד: אנדריאה ז'יבקוביץ' (31 ו-62), ג'י דונג וון (עצמי, 54), אלכסנדר סוביץ' הורחק (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully