וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד בונה על מו וויליאמס: "כל מי שמספיד אותי נותן לי מוטיבציה"

ביום שאחרי הפציעה של שאמפרט, הקאבס תולים תקוות ברכז המתקאמבק, שיוסט לפרקים לעמדת השוטינג גארד. לאב מתרגל מחדש לפרקט, לברון: "כשהוא ואירווינג לצידי אפשר להיות רגועים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: מסיבת העיתונאים הראשונה של הקאבס

קליבלנד ערכה אמש (שלישי) אימון רשמי ראשון לעונת 2015/16 באווירה מאופקת, קצת אחרי שנודע כי אימאן שאמפרט ייעדר כשלושה חודשים בעקבות קרע בשורש כף היד. הקאבס הופתעו מהפציעה, שקרתה במסגרת אימון אישי של הגארד כשבוע לפני פתיחת האימונים. שאמפרט התייעץ אצל רופא חיצוני לקבוצה והודיע לה רק אתמול כי הפגיעה עלולה להיות חמורה מכפי שציפה, מה שקיבל אישוש אחרי בדיקת ה-MRI של הקבוצה.

דיוויד בלאט תכנן לשדרג את מעמדו של שאמפרט ולאפשר לו הרבה יותר מהלכים עם הכדור העונה. על פי דיווחים בארצות הברית, שאמפרט עצמו עבד במשך כל הקיץ על שליטה בכדור בניסיון להתאים את עצמו לתפקיד החדש שיועד לו ולסגל לעצמו תכונות של פוינט גארד איכותי יותר. שאמפרט העיד על עצמו כי מרוב ביקורות ששמע על כך שהוא מכדרר יותר מדי, הוא הפך מודע מדי לעניין וניסה להיפטר מהכדור מהר יותר.

גארד קליבלנד קאבלירס אימאן שאמפרט. GettyImages
כל העבודה תרד לטמין? שאמפרט/GettyImages

כעת מי שיצטרך למלא את מקומו הוא מו וויליאמס, שחזר הקיץ לקליבלנד אחרי ארבע שנים. על פי ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל', התוכנית של הקאבס לעשות בגארד קטן הקומה שימוש בעמדה מספר 2 לאור הפציעה של שאמפרט. וויליאמס חווה בעונה שעברה עלייה מחודשת במנייה שלו עם ממוצעים של 14.2 נקודות למשחק במינסוטה ושארלוט, בהן שיחק במהלכה. "הרבה קבוצות מחקו אותי, הרבה מנהלים אמרו שאני גמור. גם בתקשורת טענו אותו דבר. אני משתמש בזה בתור מוטיבציה. זה מתדלק אותי", אמר הגארד לאחר האימון.

בינתיים, לברון עדיין לא מתאושש מההפסד בסדרת הגמר. "כשאני חושב על גולדן סטייט אני חושב על זה שלא הצלחתי", אמר המלך בראיון ל-ESPN. "אני שונא את העובדה ששניים מחבריי הטובים לא שיחקו ולא היינו בסגל מלא. אין קבוצה בהיסטוריה של ה-NBA שזכתה באליפות בלי שניים משלושת השחקנים הכי טובים שלה. יש לי סיוטים מהגמר, זה רודף אותי. זה הולך ונהיה גרוע יותר ויותר, אבל יש לי מספיק כוחות כדי להתמודד עם זה".

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
מתרגלים אחד לשני. הטריו של הקאבס/AP

על העונה שבפתח: "זאת שנה שונה לגמרי. אנחנו צריכים להשקיע בכל אימון כדי לחזור לגמר. רק הבריאות שלנו תקבע. אם נהיה בריאים נוכל ליצור כימיה וזה ייראה טוב. אני נרגש מאוד מהעונה שהולכת להיות".

על קווין לאב: "חשוב מאוד שהוא התחייב לטווח ארוך, יש לו חלק חשוב מאוד בקבוצה שלנו. עכשיו יש לנו את קיירי, קווין ועוד כמה שחקנים שאתה יודע שאתה בידיים טובות כשהם לצידך.

על 'אסון מהלך', הסרט בו השתתף הקיץ: "אנשים באו אליי ואמרו לי 'אני לא רואה כדורסל ולא ידעתי מי אתה לפני כן, אבל היית נהדר בסרט. בלטת יותר מכולם'. זה הרגיש קצת מוזר, אבל זה כיף".

קווין לאב אמר אחרי האימון הראשון: "אני מרגיש לא רע. בשביל אימון ראשון זה טוב מאוד. כל מה שידמה סיטואציה של משחק יהיה טוב עבורי. כרגע האימונים עדיין בעצימות נמוכה, אז אני מרגיש די רגיל. כולנו נהיה יותר בטוחים בעצמנו העונה. בטוח שנהיה קבוצה קשוחה ואיכותית. אני שמח שסוף סוף אני יכול לשחק. כשאתה קם בבוקר אתה לא רוצה לחשוב על הנסיבות שבהן נפצעת, אתה פשוט רוצה לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully