וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כתב ספורט נדרס בשידור חי, השחקן הכי דוחה ב-NBA

כתב רשת "פוקס" "מככב" בסרטון שהפך לוויראלי, ג'רד דאדלי עם עוד ציטוט לפנתיאון, פנדל הזוי בליגת האלופות של אסיה וגם: האוהד השלומיאל שלא מצליח לתפוס כדור

צילום מסך

בווידאו: ליאונל מסי יוצא מבית החולים

10:06: צפו - כתב רשת "פוקס" נדרס בשידור חי

09:54: "השחקן הכי דוחה ב-NBA"

ג'רד דאדלי הוא אחד המרואיינים הטובים ב-NBA, ואחרי שכבר הספיק להצהיר שרוב השחקנים בליגה לא רוצים לשחק עם קובי בריאנט ולהכתיר את כרמלו אנתוני לשחקן הכי אוברייטד בליגה, שחקן הוויזארדס התראיין הלילה לתחנת רדיו בוושינגטון ונשאל בין היתר מי היה השחקן הכי דוחה שאיתו שיחק.

התשובה שלו היתה: "אדם מוריסון. זוכרים את אדם מוריסון? הוא אף פעם לא היה מתקלח, והוא כל הזמן היה לועס טבק ויורק אותו. והיו לו את אותן שלוש חולצות פולו לאורך כל השנה. זה בחור שהרוויח הרבה כסף באותה תקופה כשהיינו בשארלוט, הוא היה על שערים של מגזיני קולג'ים, הוא היה הפנים של המלחמה בסכרת, הוא היה בכל מקום, והוא היה השחקן הכי מגעיל בפער גדול. פעם אחת ג'ראלד וואלאס היה צריך להכריח אותו ללכת להתקלח, תארו לכם. תנסו לדמיין אדם מבוגר שמאולץ להיכנס למקלחת. הוא צריך להתבייש בעצמו".

פאו גאסול אדם מוריסון וקובי בריאנט שחקני לוס אנג'לס לייקרס מאוכזבים על הספסל. רויטרס
איף. קובי בריאנט סובל מאדם מוריסון/רויטרס

09:41: פנדל הזוי בליגת האלופות של אסיה

סלמין חאמיס, המשחק באל-אהלי, היה משוכנע שהכדור עבר את הקו במהלך התקפה במשחק של קבוצתו מול אל-הילאל. אז הוא תפס את הכדור ורצה לשים אותו על קו החמש. אלא שלטענת השופט, הכדור כלל לא עבר את הקו, מה שזיכה את הקבוצה היריבה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

09:22: האוהד השלומיאל בעולם?

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully