וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבנדובסקי מבקיע כשהוא רוצה, בורוסיה דורטמונד בטח משקשקת"

בגרמניה מתמוגגים מהיכולת המדהימה של החלוץ, שכבש שלושער ב-0:5 של באיירן מינכן והעלה את מאזנו ל-10 שערים ב-3 המשחקים האחרונים. אשתו: "זה מתחיל לשעמם, אל תשאלו אותי מה נתתי לו לארוחת בוקר". להאם: "הוא אדיר"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עשרה שערים הבקיע חלוץ באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי, בשלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו (184 דקות בסך הכול). אמש (שלישי) המשיך החלוץ הפולני בכושר המטורף שבו הוא נמצא, כשכבש שלושער ב-0:5 של הבווארים על דינמו זאגרב בשלב הבתים של ליגת האלופות. השלושער בצ'מפיונס הגיע אחרי הצמד מול מיינץ בליגה והחמישייה ההיסטורית לרשת של וולפסבורג בשבוע שלפני כן.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן חוגג. AP
בכושר שיא. רוברט לבנדובסקי/AP

"לבנדובסקי מבקיע כשהוא רוצה", כתבו ב"בילד" הגרמני. "שער, שער ועוד שער. רוברט הוא פשוט סופר-חלוץ", הוסיפו. "רוברט אכל את הקרואטים לארוחת בוקר", הוסיפו ביורוספורט הגרמני. "הוא פשוט בלתי ניתן לעצירה. מעניין מה בורוסיה דורטמונד מרגישה רגע לפני שהיא פוגשת את האקס. היא בטח משקשקת".

אשתו של החלוץ, אנה, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה לאחר המשחק: "בייב, המשחקים האלו מתחילים להיות משעממים... סתם, כמובן שמדובר בבדיחה. אני אוהבת אותך. אל תשאלו אותי מה נתתי לבעלי לארוחת בוקר - זה סודי ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"רוברט לבנדובסקי חווה שבוע פשוט מדהים", הודה פיליפ לאם. "הוא חלוץ אדיר, המוטיבציה שלו לא נגמרת. הוא הפך למסוכן יותר משהיה בעונות קודמות. היינו מרוכזים מהרגע הראשון, וידענו מה אנחנו צריכים לעשות".

"עכשיו אפשר לחגוג את האוקטוברפסט", אמר פפ גוארדיולה. "אני מברך את השחקנים שלי על הניצחון הנהדר. עכשיו נתרכז במשחק מול בורוסיה דורטמונד, ונקווה שנצלח גם אותו".

פפ גוארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
ועכשיו, האוקטוברפסט. פפ גוארדיולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully