וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פציעה לאוסף: שבר בפניו של דרק רוז, שייאלץ לעבור ניתוח

הגארד של שיקגו סובל משבר בארובת העין וייעדר מספר שבועות, אך עשוי להיות כשיר למשחק הפתיחה של העונה. פרשת האונס: נציגו של רוז טוען שיחסי המין היו בהסכמה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אופס, זה שוב קרה לי: גארד שיקגו דרק רוז סובל משבר בארובת העין, אחרי שחטף מרפק לפרצופו במהלך האימון של הבולס, יעבור ניתוח וייעדר בשבועות הקרובים. עדיין לא ברור מתי ישוב לפעילות, אבל רוז ייאלץ לעבור ניתוח ביום רביעי, שלאחריו תתבהר התמונה ולוח הזמנים לחזרתו. לא מדובר בפציעה רצינית, וייתכן כי יחזור למשחק הפתיחה ב-27 באוקטובר מול קליבלנד.

גארד שיקגו בולס דרק רוז (ימין). AP
רוחות של שינוי? רוז/AP

שיקגו פתחה את העונה בצורה אופטימית אחרי מינויו של פרד הויברג והתקוות המקצועיות, אבל אחרי הפציעה בגב של מייק דאנליבי (שנותח ביום שישי וייעדר בין 8 ל-10 שבועות), רוז המועד לפציעות ספג את המרפק ומיד טופל על ידי הצוות הרפואי של הבולס. כזכור, רוז הוגבל ל-51, 10 ו-39 משחקים בשלוש העונות האחרונות בגלל פציעות שונות, אך הפעם ייתכן שיחזור לאימונים כבר בעוד שבועיים ולאחר מכן ישחק עם מסיכה. ה-MVP של הליגה ב-2011 רשם בעונה שעברה ממוצעים של 17.7 נקודות ו-4.9 אסיסטים. "אני יודע שאני שחקן גדול", אמר רוז במסיבת העיתונאים ביום הפתוח לתקשורת, אבל כעת שוב הפך לבדיחה מעט עצובה בגלל ריבוי הפציעות.

בעניין אחר: עורך הדין של דרק רוז הכחיש בבית המשפט בשמו של הכדורסלן את הטענות של המתלוננת נגד רוז על הטרדה מינית. ב-26 באוגוסט, כזכור, הגישה אישה תלונה על אונס קבוצתי שבו לכאורה היו מעורבים רוז ושני חבריו, שלכאורה גררו אותה בכוח לבית. עורך הדין טען כי יחסי המין נעשו בהסכמה, שהצדדים החליפו הודעות טקסט ידידותיות, ושהמתלוננת הזמינה את רוז וחבריו אליה לדירה.

  • עוד באותו נושא:
  • דרק רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully