וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "רונאלדו גנב את כל תשומת הלב מרוני ביונייטד"

איברה מחמם את הגזרה לקראת הקרב עם CR7 בחודש הבא: "רונאלדו אולי כבש את כל השערים, אבל העבודה של רוני לא קיבלה מספיק הכרה". שווינשטיינגר על תקן המנטור של מרסיאל ודפאי

one

בוידאו: תקציר הניצחון של יונייטד על סנדרלנד

בעוד בדיוק שלושה שבועות זלאטן איברהימוביץ' וכריסטיאנו רונאלדו ייפגשו לעוד קרב טיטאנים, כשסן ז'רמן וריאל יתמודדו זו מול זו בליגת האלופות. בינתיים, השבדי כבר מחמם את הגזרה. בראיון שפורסם היום (שלישי) ב-BBC, איברה מצוטט כהרגלו באמירות מעניינות ומקוריות, כשקורבן התורן הוא CR7.

"רונאלדו גנב את כל תשומת הלב מויין רוני בתקופה שבה הם שיחקו ביחד במנצ'סטר יונייטד", ירה בהתייחס לתקופת המשותפת של הסופרסטארים באולד טראפורד בין ב-2004 עד 2008. "רונאלדו כבש את כל השערים, אבל כל העבודה של רוני לא קיבלה מספיק הכרה. שניהם שחקנים מצוינים, לשניהם היו רגעים נהדרים ביחד, אבל לעשות את מה שרוני עושה במשך עשר שנים רצופות זה לא קל. לשחק בקבוצה לחוצה כמו יונייטד זה אתגר יומיומי. רוני הוא שחקן שבכל רגע נתון הייתי מעדיף לשחק לצידו ולא מולו. לא היה לי מספיק מזל כדי לשחק איתו, אבל אני נהנה בכל פעם מחדש לצפות בו משחק".

בינתיים, בסטיאן שווינשטייגר מנסה להפגין מנהיגות במנצ'סטר יונייטד. הקשר הוותיק התייחס היום ליכולת המעודדת של שני הכישרונות הצעירים ממפיס דפאי ואנתוני מרסיאל. "שניהם יכולים להגיע רחוק. הם צעירים ומוכשרים מאוד. אם הם יקחו החלטות נכונות בקריירה, הם יהפכו את יונייטד לכוח גדול. הדבר הכי חשוב הוא שיש להם אופי טוב. אני אנסה להדריך ולכוון אותם כדי שיצעדו בדרך בטוחה".

כריסטיאנו רונאלדו, ויין רוני, מנצ'סטר יונייטד. Koichi Kamoshida, GettyImages
דרכו אחד על השני? רוני ורונאלדו/GettyImages, Koichi Kamoshida

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully