וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי מול גלדבאך, 1:2 ליונייטד מול וולפסבורג

הקבוצה של מנואל פלגריני ביצעה קאמבק בזכות עצמי של כריסטנסן (65) ואגוארו בפנדל (90). השדים האדומים עם נק' ראשונות. רונאלדו כבש צמד והשתווה לראול בטבלת הכובשים של ריאל בכל הזמנים. אתלטיקו הפסידה, יובה ניצחה

חוגג את ה-500 בקריירה, רונאלדו/רויטרס

בתים א'-ד' בליגת האלופות סיפקו לנו הערב (רביעי) כמה משחקים נהדרים. מנצ'סטר סיטי הצליחה לעשות מהפך כדי לנצח 1:2 בחוץ את בורוסיה מנשנגלדבאך עם פנדל של סרחיו אגוארו בדקה ה-90. גם מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור כדי לנצח 1:2 בבית את וולפסבורג. כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד, סידר לריאל מדריד 0:2 מול מאלמו והשתווה לראול ככובש המוביל של הבלאנקוס בכל הזמנים עם 323 שערים. ההפתעה של הערב הגיעה מהוויסנטה קלדרון, שם הפסידה אתלטיקו מדריד 2:1 לבנפיקה אחרי שכבר הובילה. יובנטוס התאוששה מהצרות בליגה עם 0:2 על סביליה. צסק"א מוסקבה ניצחה 2:3 את פ.ס.וו איינדהובן. פריס סן ז'רמן חגגה עם 0:3 מרשים מאוד בחוץ מול שחטר דונייצק. אסטנה וגלאטסראיי נפרדו ב-2:2.

שחטאר דונייצק - פריס סן ז'רמן 3:0

הצרפתים שמרו על מאזן מושלם גם אחרי משחק החוץ הקשה באוקראינה. פריס סן ז'רמן עשתה את שלה ובגדול עם 0:3 קליל על שחטאר דונייצק במשחק הראשון בין השתיים אי פעם. סרג' אורייה, דויד לואיז ושער עצמי של דאריו סרנה סידרו לפריסאים ניצחון קליל לפני שני המשחקים מול ריאל מדריד, שיכריעו מי מהשתיים יסיימו במקום הראשון בבית.

דקה 7: מקסוול הגביה מאגף שמאל כדור מעולה ומהצד השני הגיע סרג' אורייה, שנגח פנימה את ה-0:1 של פ.ס.ז'.

דקה 23: גול! קרן של די מריה הגיעה מהברך של דויד לואיז פנימה אחרי נגיחה של אורייה וזה 0:2.

דקה 90: גול! זלאטן איברהימוביץ' ניסה לעבור את דאריו סרנה, שבלם אותו, אבל הכדור הלך פנימה וזה 0:3 לפ.ס.ז'. שער עצמי לקרואטי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאטה חוגג/GettyImages

מאלמו - ריאל מדריד 2:0

הבלאנקוס לא ממש התקשו מול השבדים וניצחו 0:2 עשרה שחקנים של מאלמו. מי שציין ערב היסטורי הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי כבש את השער ה-500 שלו בכל המסגרות בקריירה ואת ה-323 שלו במדי ריאל מדריד והשתווה לראול ככובש הגדול ביותר של המועדון בכל הזמנים. הקבוצה של רפא בניטס תגיע מעודדת לשני המפגשים הקשים מול פריס סן ז'רמן שמצפים לה בשני המחזורים הבאים באלופות.

דקה 29: גול! רגע היסטורי והשער ה-500 בקריירה המפוארת של כריסטיאנו רונאלדו. איסקו ניצל חולמנות בהגנה המקומית והכניס כדור עומק מצוין לפורטוגלי, שנותר לבד מול השוער ובעט פנימה את ה-0:1.

דקה 78: כרטיס אדום! יושימר יוטון הכשיל את לוקאס לוקאס ואסקס וספג צהוב שני ואדום. מאלמו בעשרה שחקנים.

דקה 90: גול! לוקאס ואסקס העביר מסירת רוחב לכריסטיאנו רונאלדו, שממטר דחק פנימה את השער ה-323 שלו במדי ריאל מדריד וזה 0:2 לבלאנקוס.

* רונאלדו השתווה לראול כמלך שערי ריאל מדריד בכל הזמנים עם 323 כיבושי במדי הבלאנקוס. רונאלדו עשה זאת ב-308 משחקים בלבד, ראול עשה זאת ב-741 משחקים.

מנצ'סטר יונייטד - וולפסבורג 1:2

השדים האדומים פתחו את הקמפיין עם הפסד 2:1 לפ.ס.ו איינדהובן בחוץ וגם מול סגנית אלופת גרמניה הם לא פתחו טוב וספגו כבר אחרי ארבע דקות מרגליו של דניאל קאליג'ורי. למרות זאת, מנצ'סטר יונייטד הצליחה להתאושש, נראתה מצוין בהמשך וכבשה פעמיים (פנדל של חואן מאטה ואחד של כריס סמולינג) בדרך לניצחון ראשון במפעל העונה ולשיפור מאזנה לשלוש נקודות. הזאבים של דיטר הקינג היו קרובים להשיג את השוויון בדקות האחרונות, אבל נותרו עם שלוש נקודות בתום הערב.

דקה 4: גול! קאליג'ורי עבר שני מגנים באגף ימין, מסר לדוסט, שהעביר בנגיעה למקס קרוזה, שהכניס כדור מצוין לקאליג'ורי, שנותר לבד מול דה חאה ובעט פנימה את ה-0:1 של וולפסבורג.

דקה 34: גול! קאליג'ורי נגע ביד ברחבה. חואן מאטה דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1.

דקה 53: גול! כדור עומק נהדר של חואן מאטה עם העקב מצא את כריס סמולינג, שנותר לבד מול דייגו בנאליו, ודחק מקרוב פנימה את ה-1:2.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריס סמולינג. רויטרס
סמולינג סידר ליונייטד שלוש נקודות יקרות/רויטרס

צסק"א מוסקבה - איינדהובן 2:3

ההולנדים פתחו את הקמפיין נהדר עם 1:2 על מנצ'סטר יונייטד, אבל הערב הם הרשימו הרבה פחות. פ.ס.וו נקלעה כבר לפיגור 3:0 במוסקבה מול צסק"א והצליחה לחזור ל-3:2, אבל זה לא היה מספיק והרוסים חגגו בסיום שלוש נקודות ראשונות במפעל. אחמד מוסא (7) וצמד של סיידו דומביה (21 ופנדל בדקה ה-36) סידרו לצסק"א את היתרון, אותו הצליח מקסים לסטיין רק לצמק ובסיום זה 2:3. ביברס נאתכו פתח והוחלף בדקה ה-67.

דקה 7: גול! זוראן טושיץ' הגביה קרן מאגף שמאל, אחמד מוסא הגיע לזה והצליח לדחוק פנימה עם הרבה כוח את ה-0:1 של צסק"א.

דקה 21: גול! מריו פרננדס הגביה כדור נהדר מאגף ימין, סיידו דומביה נגח מ-14 מטר כדור אדיר פנימה וזה 0:2.

דקה 36: גול! שוער פ.ס.וו זואט לקח את הכדור ברחבה לטושיץ' הפעלתן, השופט שרק לפנדל שלא היה. דומביה בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:3.

דקה 60: גול! אדם מאהר העביר מסירת רוחב יפה מאוד למקסים לסטיין, שמול שער ריק דחק פנימה את ה-1:3.

דקה 68: גול! מאהר העביר מסירת רוחב ללסטיין, שבעט מ-16 מטר כדור נהדר פנימה את ה-2:3.

דקה 80: כרטיס אדום! כריאס ביצע עבירה על אחמד מוסא וספג צהוב שני.

אסטנה - גלאטסראיי 2:2

שתי הקבוצות שהפסידו במחזור הפתיחה, נפגשו בקזחסטן למשחק המוקדם שסיפק הרבה שערים מוזרים וחלוקת נקודות, שלא משרתת אף אחת מהקבוצות. גלאטסראיי פתחה את המשחק הזה טוב יותר ובדקה ה-31 עלתה ליתרון משער יפה של בילאל קיסה שבעט כדור חזק בשמאל מ-25 מטר שהטעה את אריק שוער אסטנה וחדר לרשת. הקזחים השתלטו על על המגרש במחצית השנייה ובדקה ה-77 הקאן בלטה דחק לשערו הוא כדור רוחב שהוכנס מצד שמאלי. השערים המוזרים המשיכו ליפול כשבדקה ה-86 אריק שוער אסטנה היה חייב לתפוס כדור פשוט שהוכנס לרחבה, אבל הצליח להדוף אותו לשערו הוא. דקה לפני סיום הזמן החוקי קיבלנו שער עצמי שלישי במספר (!), כשליונל קאלורה כבש גם כן לשער הלא נכון, והציל נקודה לקזחים.

לוקאס פודולסקי שחקן גלטאסראיי (שמאל) מול גאורגי ז'וקוב שחקן אסטנה. 491082498858, AP
גלאטסראיי ופודולסקי לא הצליחו לנצח/AP, 491082498858

אתלטיקו מדריד - בנפיקה 2:1

הקולצ'ונרוס עם הפסד שני ברציפות אחרי שנוצחו 1:0 על ידי ויאריאל בשבת האחרונה בליגה, וספגו את ההפסד הראשון שלהם בליגת האלופות מאז דצמבר 2009 (3:0 מול פורטו). אתלטיקו הפסידה 2:1 בבית לבנפיקה, במה שנראה כמו המאבק הישיר על המקום הראשון בבית. ניקולאס גאיטן כבש (36) ובישל לגונסאלו גדש (51) והוביל את הפורטוגלים לניצחון חוץ מרשים מאוד מבחינתם והם עם שש נקודות במקום הראשון בבית.

דקה 23: מהלך קבוצתי נהדר של אתלטיקו מדריד הסתיים עם שער. גריזמן השאיר בנגיעה אחת כדור גדול לאנחל קוריאה, שבעט בעצמו בנגיעה אחת חזק ופנימה. 0:1 לאתלטיקו.

דקה 36: גול! מתפרצת מהירה של בנפיקה נגמרה עם טיל אדיר של ניקולאס גאיטן פנימה וזה 1:1.

דקה 51: גול! מהפך מפתיע במיוחד של בנפיקה. גאיטן עשה מהלך אישי ענק והעביר כדור רוחב לגונסאלו גדש, שבעט מזווית קשה לפינה הרחוקה פנימה וזה 1:2 לבנפיקה.

מנשנגלדבאך - מנצ'סטר סיטי 2:1

סגנית אלופת אנגליה כבר חשה בלחץ גדול מאוד כשנקלעה לפיגור בדקה ה-54 לאחר שער של לארס שטינדל, אבל למזלו של מנואל פלגריני מנצ'סטר סיטי הצליחה לחזור ולנצח 1:2. שער עצמי של אנדראס כריסטנסן היה הראשון של סיטי בדקה ה-65 וסרחיו אגוארו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-90 כדי לסדר לתכולים את הנקודות הראשונות שלהם במפעל העונה אחרי ההפסד 2:1 ליובנטוס במחזור הפתיחה.

דקה 18: החמצת פנדל! רפאל פרץ קדימה, עבר שני שחקנים וזרק את עצמו. השופט טעה ושרק לפנדל, אבל רפאל נעצר אצל ג'ו הארט, שהדף את הפנדל נהדר.

דקה 54: גול! מהלך קבוצתי יפה של בורוסיה מנשנגלדבאך הסתיים בשער. יוליאן קורב העביר מסירת רוחב ללארס שטינדל, שבעט בנגיעה אחת פנימה וזה 0:1 די מוצדק למנשנגלדבאך.

דקה 65: גול! דמיצ'ליס ספק כבש, אבל הכדור הורחק על ידי יוליאן קורב. השופט לא אישר את השער, זה חזר אל ניקולאס אוטמנדי שבעט כדור שפגע באנדראס כריסטנסן, שינה כיוון וחדר פנימה. 1:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 90: גול! אגוארו הוכשל ברחבה על ידי פביאן ג'ונסון. הארגנטינאי בעט בעצמו ודייק כדי לקבוע 1:2.

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
איזו נגיחה נהדרת. מוראטה/רויטרס

יובנטוס - סביליה 0:2

הגברת הזקנה מקרטעת בליגה, אבל בליגת האלופות היא בינתיים מרשימה מאוד. יובנטוס ניצחה 0:2 את סביליה ושמרה על מאזן מושלם אחרי שני מחזורים בבית הקשה הזה. אלבארו מוראטה כבש ראשון עם נגיחה מלאת רגש בדקה ה-41 וסימונה זאזה הכפיל בדקה ה-87. סביליה עם שלוש נקודות אחרי שני משחקים ותחזור להתמקד בליגה, שם היא רחוקה מלהרשים עד כה ונמצאת במקום ה-16 עם חמש נקודות מ-18 אפשריות.

דקה 41: גול! קואדראדו ביצע מהלך אישי יפה ומסר לברצאלי, שהגביה בנגיעה לראשו של אלבארו מוראטה, שנגח עם הרבה רגש פנימה את ה-0:1 של יובנטוס.

דקה 87: גול! סימונה זאזה הצליח לקבל כדור לאחר איבוד של סביליה, פרץ קדימה בצורה נהדרת ובעט פנימה. 0:2 ליובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully