וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה על רוברט לבנדובסקי: "רוצה לראות ממנו יותר"

למרות הכושר המטורף של החלוץ הפולני, מאמן באיירן מרגיש שמשחקו עדיין לא שלם: "מרוצה מיכולתו, אבל אני רוצה שיתרכז לא רק בהבקעת שערים. רוצה שישחק את התפקיד שלו בצורת המשחק שלנו"

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
לא מספיק. לבנדובסקי/רויטרס

על פניו, ניתן היה להניח שהתקופה המטורפת של רוברט לבנדובסקי תרצה את כל אנשי באיירן מינכן. אלא שמתברר שפפ גווארדיולה לא ממש התרשם משבעת השערים של החלוץ הפולני בשני המשחקים האחרונים, כולל השביעייה ההיסטורית מול וולפסבורג.

"אני מאוד מרוצה מהיכולת של רוברט בשני המשחקים האחרונים, אבל כמאמן אתה תמיד רוצה יותר מהשחקנים שלך", אמר המאמן במסיבת העיתונאים היום (שלישי). "זה לאו דווקא אומר שאני רוצה עוד שערים ממנו, אני פשוט רוצה שלא יתרכז רק בהבקעת שערים".

גווארדיולה הוסיף והסביר: "אני רוצה שהוא ישחק את התפקיד שלו בצורת המשחק שלנו, אני רוצה שהוא ירדוף אחרי כדורים ארוכים, ילחץ, יתמקד בהגבהות שבאות מהאגף ויהיה עירני בכל ההזדמנויות שלנו. עם זאת, כמובן שאני מכיר בחשיבות הבקעת השערים עבור חלוצים".

לעת עתה, מוליך לבנדובסקי את טבלת המבקיעים בבונדסליגה עם עשרה שערים בשישה מפגשים. הערב ינסה להמשיך את המומנטום המצוין שלו כשבאיירן תפגוש את דינמו זאגרב בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully