וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגריות, קפה וחוסר מוטיבציה: הסיבות לעזיבת רונאלדיניו את פלומיננזה

הקשר בן ה-35 סיים את דרכו בקבוצה מריו אחרי 9 משחקים בלבד, ועשוי לפרוש מכדורגל. הזעם של פרד, הייאוש של ההנהלה והבילויים בלילות. בברזיל חושפים את הסיבות לעזיבתו של כוכב ברצלונה בעבר

צילום מסך

תשעה משחקים בלבד, אפס שערים ואפס בישולים - זה מה שעשה רונאלדיניו בכשלושה חודשים בפלומיננזה הברזילאית, לפני שעזב הלילה (בין שני לשלישי) את הקבוצה מריו דה ז'נרו. אחרי עונה אחת מוצלחת למדי במקסיקו, חזר רונאלדיניו לברזיל, אך לא הצליח להותיר את חותמו ועשוי לפרוש מכדורגל בגיל 35.

בברזיל חשפו את הסיבות לעזיבתו של רונאלדיניו את הקבוצה, שהוציאה הודעה לאחר עזיבתו: "פלומיננזה מודיעה בזאת על התרת חוזהו של רונאלדיניו, אחרי שהצדדים הגיעו לסיכום", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון, "מאז שנחתם החוזה, השחקן ונציגיו נהגו במקצוענות ובכבוד. פלומיננזה ורונאלדיניו ימשיכו להיות בקשר והם מתכוונים לעבוד ביחד בעתיד".

רונאלדיניו במדי פלומיננזה. GettyImages
נראה חסר מוטיבציה. רונאלדיניו/GettyImages

על פי דיווחים במדינה, רונאלדיניו רצה לעזוב את הקבוצה עוד קודם לכן, אך אחיו, שמשמש גם כסוכנו, שכנע אותו להישאר ולתת הזדמנות נוספת. "משהו כבה אצלו", טענו ב"גלובו אספורטה" הברזילאי. "נראה שאין לו מוטיבציה לשחק יותר. הוא היה מגיע לאימונים עם מדי האימון של הקבוצה ועוזב עם המדים. הוא לא היה נשאר לאחר האימון עם חבריו, מתקלח ומחליף בגדים, אלא עוזב מיד לאחר סיומו. זה הצביע על חוסר החיבור שלו לשאר השחקנים".

"חלק מהאימונים הוא סיים תוך דקות בודדות בלבד", הוסיפו. "זה סימן לחוסר מוטיבציה. נראה שפשוט נמאס לו מכדורגל. לעתים הוא נראה עייף מאוד באימונים, ואז נכנס גם השלב של הקפה והסיגריות, שהפכו לחבריו הטובים ביותר. היו ימים שהוא היה נעלם עוד לפני שהשחקנים הגיעו לאימון. זה הרתיח את ההנהלה ואפילו לחברו פרד נמאס".

באחד העיתונים הגדולים במדינה סיכמו: "הוא היה מתסוכל מהמצב ומכך שהוא סופסל בחלק גדול מהמשחקים. לעתים הוא בכלל לא רצה לעלות כמחליף. לילה לפני המשחק מול פלמנגו הוא יצא לבלות, ויום לאחר מכן התלונן על כאבי גרון. הוא דרש לא להתאמן למרות שהרופאים של המועדון טענו שאין לו שום דבר. הוא כמובן לא התאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully