וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: בן רייס סיים את העונה, יחליט לפרוש מכדורסל?

29.9.2015 / 14:17

בפעם השלישית בקריירה הקצרה שלו יחמיץ שחקנה של הפועל חולון עונה שלמה לאחר שהתגלתה פגיעה ברצועה הצולבת ובמיניסקוס. בסביבתו של השחקן לא ידעו לספר האם יחליט לעבור ניתוח שלישי וינסה לחזור לשחק

שחקן הפועל חולון בן רייס. ברני ארדוב
חוסר מזל. בן רייס/ברני ארדוב

שחקנה של הפועל חולון, בן רייס, גמר ככל הנראה את העונה לאחר שבבדיקה שערך התגלתה פגיעה ברצועה הצולבת ובמיניסקוס. מדובר ככל הנראה בבעיה בשתל הברך של רייס, שתל שהוכנס בשנה שעברה, לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בפעם השנייה. השחקן נפגע אמש (שני) במהלך המחצית הראשונה במשחק ההפסד של הסגולים לעירוני נהריה, בפעולה שגרתית ולא תוך כדי קפיצה, שמיד לאחר מכן עזב את הפרקט ויצא מהאולם בהלם. בקבוצה עצמה קיבלו את ההודעה בהלם, וינסו לעזור לשחקן ככל שניתן. בסביבתו של השחקן לא ידעו לספר האם יחליט לעבור ניתוח שלישי וינסה לחזור לשחק.

רייס (25, 1.95) חווה שתי פציעות קשות עד כה בקריירה שלו. הראשונה הגיעה בעונת 2011/12 כשנפצע במשחק אימון של בני הרצליה וקרע את הרצועה הצולבת. לאחר אותה פציעה חזר לשנתיים טובות בבני הרצליה ומכבי חיפה, אך בתחילת העונה שעברה הברך בגדה בו בשנית כשהחליק במשחק הכנה בכפר בלום וקרע את הרצועה הצולבת בפעם השנייה. הקיץ חתם בהפועל חולון אחרי שנה בה לא שיחק, והציג כדורסל חיובי, למרות שנראה היה שנרתע מעט ממגע ואף שוחח על כך במסיבת העיתונאים שאחרי ההדחה ברבע גמר גביע ווינר ביום חמישי האחרון.

רייס גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, והיה חלק מקבוצת נוער מצוינת שכללה את אנטון שוטבין ודניאל רום. בעונת 2008/9 חתם בבני השרון לארבע שנים, ובעונת 2010/11 עשה קפיצת מדרגה כשרשם 6.6 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים, כשבסיום העונה הוא מקבל זימון לסגל הרחב של נבחרת ישראל. בתחילת העונה שלאחר מכן קרע את הרצועה הצולבת לראשונה, וחזר בעונת 2012/13 להרצליה בה רשם את עונת השיא שלו בקריירה עם 10 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים. בעונה שלאחר מכן עזב למכבי חיפה, חתם לשנתיים, בעונה הראשונה רשם 8.2 נקודות ו-2.9 ריבאונדים, ובתחילת העונה השנייה קרע את הרצועה הצולבת בפעם השנייה.

החברים מביעים תמיכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully