וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות לנוער: 1:1 בין מכבי תל אביב ודינמו קייב ברמת השרון

אחרי התבוסה מול צ'לסי במחזור הקודם, הצהובים הציגו יכולת טובה מאוד במשחק הביתי מול האוקראינים ואספו נקודה ראשונה במפעל היוקרתי, רגע לפני המשחק של הבוגרת. מיכאילצ'נקו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-21, אך קניקובסקי השווה בחלוף שלוש דקות. פורטו מחכה במחזור הבא

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
נקודה ראשונה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב רשמה היום (שלישי) נקודה ראשונה בהיסטוריה של המועדון בליגת האלופות לנוער, כשסיימה את המשחק הביתי שלה מול דינמו קייב ב-1:1, זאת במסגרת המחזור השני בשלב הבתים.

אחרי התבוסה הכואבת לצ'לסי במחזור המשחקים הקודם, הצהובים רצו להציג יכולת טובה יותר מול האוקראינים, רגע לפני המשחק של הבוגרת מול דינמו קייב בבלומפילד. ואכן, הקבוצה של זיו אריה נראתה טוב יותר מיריבתה, הציגה כדורגל איכותי לפרקים ויצאה עם נקודה ראשונה.

זה התחיל לא טוב עבור המקומיים, לאחר שבדקה ה-21 קפטן דינמו קייב, בוגדן מיכאילצ'נקו, ניצל הדיפה לא טובה של חביב אוחיון כדי לדחוק את היתרון של קבוצתו מקרוב. מכבי תל אביב הגיבה מהר, ובחלוף שלוש דקות השיגה את השוויון. גבי קניקובסקי הסתובב במרכז המגרש, התקדם לכיוון השער ושלח בעיטה חזקה שנעצרה רק ברשת האוקראינית.

הצהובים המשיכו ללחוץ, נראו טוב יותר מקייב, אך למרות הזדמנויות רבות לא הצליחו להזיז את הרשת פעם נוספת, וסיימו את המשחק השני שלהם במפעל עם נקודה לאחר 1:1. במחזור הבא תחכה להם פורטו החזקה.

שחקן מכבי תל אביב, אור דסה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
במחזור הבא נגד פורטו. אור דסה בפעולה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מחצית ראשונה

דקה 9: מכבי תל אביב פתחה את המשחק בצורה טובה יותר מיריבתה, אך שחקניה עדיין לא מדויקים מספיק. עדיין לא נרשמו מצבים מסוכנים ליד השערים.

דקה 21, 0:1 לדינמו קייב: דווקא אחרי לחץ של הצהובים הצליחו האוקראינים לעלות ראשונים על לוח התוצאות, לאחר שבוגדן מיכאילצ'נקו ניצל הדיפה לא טובה של חביב אוחיון כדי לדחוק מקרוב.

דקה 24, מכבי תל אביב השוותה ל-1:1: איזו תגובה מהירה של הצהובים. דקה בלבד לאחר השער שספגו, גבי קניקובסקי החזיר אותם למשחק עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שחדרה לרשת אחרי נגיעה של השוער.

דקה 39: עוד הזדמנות טובה לדינמו קייב. כובש השער, מיכאילצ'נקו, הגיע ראשון לכדור שהוגבה לרחבה, ונגח מקרוב למשקוף של אוחיון.

דקה 41: קניקובסקי הגיע ראשון לכדור תועה ברחבת היריבה ונותר לבדו, ממנה ניסה למסור רוחב לחבר פנוי, אך נעצר אצל ההגנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מחצית שנייה

48: נגיחה טובה של אור דסה, שבחן את השוער האוקראיני עם ביצוע חד מתוך הרחבה, אך לא חזק מספיק.

דקה 61: קניקובסקי השתחרר היטב במרכז המגרש והגביה כדור טוב לרחבה, אילון אלמוג התרומם ונגח חלש לכיוון המסגרת.

דקה 67: הזדמנות מצוינת למארחת. מקסים גרצ'קין הרים כדור מצוין לרחבה, דסה הסתנן וכמעט דחק את השני של הצהובים.

דקה 81: לקראת דקות הסיום, מכבי תל אביב מפעילה לחץ גדול על השער של יריבתה, ומתקרבת יותר ויותר לשער הניצחון.

הרכבים

מכבי תל אביב: חביב אוחיון, רן וטורי, עידן יוגב (עמית רוזנבוים, 46'), בר גלילי, מקסים גרצ'קין, דן גלזר, שי גולן, תומר אלטמן (עמית שפירא, 68), אור דסה, גבי קניקובסקי, אילון אלמוג (דור גלילי, 74').

דינמו קייב: ואדים סולדטנקו, אולכסנדר טימצ'יק, סרגיי צ'ובוטנקו, פאבלו לוקיאנצ'וק, ולדיסלב דובינצ'אק (ויקטור סימצ'ו, 74'), איבן קליוז'ני, וולודימיר שפלייב, ארטיום קוזאק (יבגני סמירני, 61), ויקטור ציגנקוב, בוגדן מיכאילצ'נקו, אולכסיי שבטון (ולדיסלב אלכסייב, 89').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully