וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "אולי אפרוש, אולי לא". ביירון סקוט: "הוא השחקן הכי חכם בליגה"

קובי בריאנט מתכונן לעונה ה-20 ב-NBA ולא מבטיח שהיא האחרונה. מאמן הלייקרס: "אהיה זהיר עם הדקות שלו". דייויד ווסט מסביר למה ויתר על מיליונים, צפו בפופוביץ' מטריף עיתונאי, ובעומרי כספי באימון קליעה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קובי בריאנט לא ממש מוכן לפרישה. קבוצות ה-NBA ערכו הלילה (בין שני לשלישי) את יום התקשורת הפתוח, וכוכב הלייקרס בן ה-37, הקלע השלישי בטיבו בתולדות הליגה, לא בטוח שהעונה הבאה שלו - ה-20 שלו בליגה תהיה האחרונה. "אולי כן, אולי לא", אמר בריאנט, "אלוהים יודע... אם זאת כן, אז כן. ואם לא, אז אהיה מוכן לעונה שאחרי".

בריאנט כמובן נהנה מהספקולציות ומתשומת הלב, אבל מתעקש: "אנשים רוצים לדעת מתי הגיע זמנך. יאהבו אותי, לא יאהבו אותי, הם מכבדים את הקריירה שהייתה לי. אני חושב שזה די קול". פיל ג'קסון כבר העריך שקובי יפרוש בקיץ הבא, ואמר ש"לכל אחד יש דעה, ואני לא יכול להגיב על כל מה שכל אחד אומר, גם אם זה מאמן שזכיתי איתו בכל כך הרבה אליפויות. זו הדעה שלו, יהיו דעות אחרות".

קובי בריאנט במהלך אימון לוס אנג'לס לייקרס. AP
"מצפה שיהיה קובי". בריאנט/AP

מאמן הלייקרס ביירון סקוט אמר ש"אני מצפה מקובי לשחק העונה מצוין. אני מצפה שיהיה קובי, אבל אולי לא הקובי שראינו לפני עשר או חמש שנים. אצטרך להיות זהיר מאוד עם הדקות שלו ולעקוב אחרי העבודה שלו מדי יום. לא תראו את קובי קופץ לכל עבר באתלטיות, אבל הוא עדיין כנראה השחקן הכי חכם בליגה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דייויד ווסט, סן אנטוניו ספרס. AP
בא ללמוד. ווסט/AP

* סן אנטוניו הפכה כנראה לקבוצה הכי מסקרנת בקיץ, אחרי שצירפה שני השחקנים הבכירים למרקוס אולדרידג' ודייויד ווסט, כשהאחרון ויתר על 11 מיליון דולר עבור ה"זכות" לשחק בספרס ולזכות במדיה באליפות. "אני מוצא את עצמי בוהה בטים דאנקן", סיפר ווסט, "אני כל הזמן מנסה למצוא פינות כדי להסתכל עליו, ופשוט לבהות בו". ווסט ויתר על על חוזה של 12.5 מיליון דולר בשנתו השלישית באינדיאנה תמורת חוזה מינימום של שחקן ותיק. "אנשים מדברים על מה שוויתרתי, אבל לא על מה שהרווחתי. רציתי להיות שוב באווירה שבה אוכל ללמוד. יש פה כמה שחקנים מבוגרים ממני, ואני ממש יכול להביט למעלה ולשאול שאלות. הייתי צריך את זה".

וגם: צפו בגרג פופוביץ' מטריף כתב צעיר מ-NBA-TV

צפו ולמדו: עקרונות קליעה לסל בהשתתפות עומרי כספי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully