וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ערן לוי יעמוד לדין בהתאחדות, אוהדים מחו נגד דורה

29.9.2015 / 13:00

השופט דניאל בר נתן ציין בדו"ח המשחק בין נתניה להפועל חיפה: "לוי צעק לעברנו: 'אתם לא רואים כלום, בושה". כ-15 אוהדים מחו נגד המאמן, השחקנים ייצאו לבית מלון כחלק מפעילות גיבוש

דרור עינב

בעקבות פתיחת העונה הגרועה של מכבי נתניה, במועדון העלו רעיונות כדי לסייע לשחקנים. אחרי שחשבו על צירופו של ז'אן טלסניקוב כיועץ מנטלי, הוחלט במועדון לקיים יום גיבוש לשחקנים ומחר אחרי אימון אחר הצהריים, הם ימשיכו לבית מלון בעיר, יצפו יחד במשחקי ליגת האלופות ויעשו את הלילה. למחרת, יום חמישי, יגיעו לאימון בוקר במתקן האימונים.

הבוקר הגיעו כ-15 אוהדים של הקבוצה למתחם האימונים. הם תלו שלט גדול נגד המאמן שלומי דורה ("מתקן האימונים של מכבי נתניה, שכונה דורה"). אותם אוהדים הקניטו את המאמן, קראו לו להתפטר והשמיעו הערות מקצועיות בנוגע לפעולות שלו בהפסד להפועל חיפה. בהמשך הם התפזרו.

אחד מהשחקנים אמר: "לצערנו עברנו את זה בעונה שעברה עם יוסי מזרחי וחבל שכל כך מהר מאבדים סבלנות כלפי המאמן. צריך לזכור באיזה מצב היינו רק לפני חודשיים - עם חשש אמיתי מפירוק של המועדון".

הקבוצה החלה את ההכנות למשחק נגד בני יהודה ואחד מהשחקנים אמר: "אחרי ההפסד שלהם להפועל תל אביב וההפסד שלנו להפועל חיפה, זה הפך לקרב על שש נקודות, עם הרבה לחץ על שתי הקבוצות".

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
יקבל עונש? ערן לוי/מגד גוזני

תובע ההתאחדות לכדורגל, ניר רשף, החליט להעמיד לדין את שחקנה של מכבי נתניה, ערן לוי, בגין התנהגות בלתי הולמת. ההחלטה של רשף נובעת מדו"ח השיפוט של המשחק בין נתניה להפועל חיפה ביום שבת האחרון. הדיון בעניינו של לוי יתקיים ביום חמישי בשעה 14:00.

בדו"ח השיפוט שמילא דניאל בר נתן, הוא כתב: "בשריקה לסיום המחצית הראשונה, בעת שירדנו לכיוון חדרי ההלבשה, ניגש אלינו שחקנה של מכבי נתניה הפצוע, ערן לוי, ואשר אינו נכלל בסגל הקבוצה, והחל לצעוק לעברנו: 'אתם לא רואים כלום, בושה, מה אתם עושים בכלל במגרש'. לוי המשיך וצעק גם לעבר השופט הרביעי עידן אלמלם: 'תגיד מה נהיית עוזר מאמן? תעזוב כבר את דורה'. הודעתי לשחקן כי הוא מורחק".

בר נתן ציין את האירוע הזה תחת הפרק "תקריות" בדו"ח שלו, מכיוון שלוי כאמור היה פצוע ולא נכלל בסגל, ולכן לא ניתן היה להרחיקו כשחקן מן המניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully