וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 מול ווסט ברומיץ'

מהפך גדול של הטופיז: בראהינו (41) ודוסון (54) העלו את ברומיץ' ליתרון, אך לוקאקו, שכבש צמד (כולל שער לא חוקי) ובישל לקונה (75), דאג להחזיר את הצבע ללחיים של מרטינס. במחזור הבא: הדרבי הגדול מול ליברפול

one

בווידאו: היריבה הבאה של אברטון, ליברפול

רגע לפני הדרבי הלוהט מול ליברפול במחזור הבא, אברטון ביצעה הערב (שני) קאמבק מרשים כשמחקה פיגור 2:0 בחוץ מול ווסט ברומיץ' וניצחה בסופו של דבר 2:3. בזכות שלוש הנקודות טיפסה אברטון למקום החמישי בטבלה, עם נקודה יותר מליברפול ומרחק ארבע מהפסגה.

טייאס בראונינג שחקן אברטון (שמאל) מול סלומון רונדון שחקן ווסט ברומיץ'. GettyImages
ניצחון חשוב לקראת הדרבי. טייאס בראונינג/GettyImages

סיידו בראהינו הנהדר העלה את ברומיץ' ליתרון בדקה ה-41, לאחר בישול נפלא של ג'יימס מוריסון, שהשאירו מול השוער עם נגיעה חכמה. בדקה ה-54 קרייג דוסון הכפיל את התוצאה, כשנגח כדור קרן לרשת. דקה לאחר מכן הצליח רומלו לוקאקו לצמק את התוצאה בנגיחה גם כן, אחרי הרמה נהדרת של ג'רארד דאולופאו. בדקה ה-75 החלוץ הבלגי התפנה גם לבשל, כשהשאיר את ארונה קונה לבד מול השער בעזרת כדור חכם שחתך את ההגנה.

אברטון המשיכה ללחוץ על הדוושה, ובאה על שכרה בדקה ה-84, כששוב לוקאקו היה האיש הנכון בזמן הנכון, כשהפעם הוא נעזר גם בידו. מבשל השער הראשון של אברטון, דאולופאו, שוב העביר כדור מסוכן לרחבה אליו הגיע ראשון הבלגי, שהשתלט עליו בידו וכבש מקרוב את השלישי של הטופיז, שהיה גם לשער הניצחון היוקרתי. מנגד, טוני פוליס הפסיד לראשונה משחק עם קבוצה לאחר שהוביל בהפרש של שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully