וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר מזל: בן רייס שוב נפצע בברך במשחק אימון

28.9.2015 / 21:56

חשש בהפועל חולון מפציעתו של השחקן הישראלי שחזר לפעילות אחרי שקרע בעונה שעברה את הרצועה הצולבת בפעם השנייה. במשחק עצמו הפסידה חולון לנהריה 77:73, סמית' וברנדווין הורחקו

שחקן הפועל חולון בן רייס. ברני ארדוב
שוב הברך? בן רייס/ברני ארדוב

שחקן הפועל חולון בן רייס נפצע היום (שני) במהלך משחק האימון של קבוצתו נגד עירוני נהריה בעין שרה. רייס סובב את הברך ופונה לבית החולים להמשך בדיקות. בחולון קיים חשש כי הפציעה של רייס היא לא קלה, אך בקבוצה מחכים לתוצאות הבדיקות לפני שיוכלו לקבוע האם ייעדר ולכמה זמן. חולון הופיעה למשחק ללא הגארד כריס רייט שסובל ממתיחה בשרירי הרגל.

רייס (25, 1.95) חווה שתי פציעות קשות עד כה בקריירה שלו. הראשונה הגיעה בעונת 2011/12 כשנפצע במשחק אימון של בני הרצליה וקרע את הרצועה הצולבת. לאחר אותה פציעה חזר לשנתיים טובות בבני הרצליה ומכבי חיפה, אך בתחילת העונה שעברה הברך בגדה בו בשנית כשהחליק במשחק הכנה בכפר בלום וקרע את הרצועה הצולבת בפעם השנייה. הקיץ חתם בהפועל חולון אחרי שנה בה לא שיחק, והציג כדורסל חיובי, למרות שנראה היה שנרתע מעט ממגע ואף שוחח על כך במסיבת העיתונאים שאחרי ההדחה ברבע גמר גביע ווינר ביום חמישי האחרון.

במשחק ההכנה עצמו הפסידה חולון 77:73 לנהריה, כשמלבד ההעדרויות של רייס וכריס רייט נרשם אירוע חמור בו הורחקו ג'רמיס סמית' מחולון ועודד ברנדווין מעירוני נהריה אחרי עימות ביניהם. חולון תפתח את משחקי הליגה במשחק ביתי באולמה החדש נגד בני הרצליה של מיקי גורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully