וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע יונס בלהנדה לא ישחק עם דינמו קייב נגד מכבי ת"א בישראל?

הקשר הצרפתי-מרוקאי שהביע בעבר תמיכה בעם הפלסטיני, לא המריא לישראל. הסיבה הרשמית: פציעה. החלוץ ארטיום קראבץ: "מכבי עדיין מסתורית מבחינתנו. יודעים שהיא טובה במתפרצות"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר הניצחון של דינמו קייב בסוף השבוע

דינמו קייב המריאה הבוקר (שני) לישראל, לקראת המשחק שלה נגד מכבי תל אביב מחר (21:45, ספורט 5) במסגרת המחזור השני בבית ז' של ליגת האלופות. הקשר הצרפתי-מרוקאי יונס בלהנדה לא המריא עם חבריו ונשאר בקייב.

הסיבה הרשמית לאי ההגעה של הקשר ההתקפי היא כאמור פציעה. בלהנדה הוחלף במהלך הניצחון 0:2 על הוברלה בסוף השבוע ובאוקראינה גם צוין שהוא לא הצליח להתאמן ביום ראשון. שחקנים נוספים שלא הצטרפו לטיסה הם מיקיטה בורדה, סרגיי מיאקושקו וייבגני מקארנקו.

אגב, לצד הסיבה הרשמית של אי הגעתו של בלהנדה, אפשר לציין שבדף הפייסבוק שלו, הקשר ההתקפי שיתף לפני כשנה וידאו בו אנשים מורידים דגל ישראל באינדונזיה ומניפים במקומו דגל של מרוקו. לצד הווידאו הוא כתב FREEPALESTINE (תשוחרר פלסטין). באתר האינטרנט הצרפתי l'humanite אף נטען לפני כמה שנים שהוא תרם כספים ביחד עם כדורגלנים נוספים לארגון משחק צדקה בעזה.

דינמו כאמור ניצחה את הוברלה 0:2 במסגרת הליגה בסוף השבוע והחלוץ ארטיום קראבץ שכבש את השער הראשון במשחק אמר אתמול: "קשה מאוד להשוות בין הוברלה לבין מכבי תל אביב, אחד הוא משחק בליגה והשני הוא משחק בליגת האלופות. ההיכרות שלנו עם הוברלה גדולה ואילו הקבוצה הישראלית היא עדיין קצת מסתורית עבורנו. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה שמצטיינת בהתקפות מתפרצות".

שחקן פיורנטינה דויד פיסארו מול שחקן דינמו קייב יונס בלהנדה. AP
לא הצטרף לטיסה. בלהנדה משמאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully