וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוחה, פיזיותרפיה וחזרה הדרגתית: לו"ז ההחלמה של לאונל מסי

ברצלונה סופרת את הדקות עד לחזרתו של הפרעוש. התסריט האופטימי: חזרה תוך שישה שבועות ו-90 דקות בקלאסיקו. הפסימי: חודשיים מלאים בחוץ. הפיזיותרפיסט של נבחרת ארגנטינה ילווה את תהליך ההחלמה

צילום מסך

בווידאו: לאו מסי בבית החולים

העובדה שברצלונה גברה בסוף השבוע על לאס פלמאס ואפילו עברה את ריאל מדריד בטבלה לא ממש מעסיקה את הקטאלנים השבוע. בברצלונה מתעסקים אך ורק בפציעה של ליונל מסי ובמועד חזרתו למגרש.

אחרי ההודעה הרשמית של ברצלונה, שטענה כי מסי ייעדר כשמונה שבועות, בקבוצה, על פי הדיווחים, הכינו לו תוכנית חזרה מדורגת לאימונים, כשכל שלב יעבור תחת עיניהם של הצוות הרפואי לפני שיאושר. הכל כדי שהפרעוש יחזור חזק וכשיר לחלוטין.

השלב הראשון כולל בעיקר מנוחה. מסי כמובן נח מאז המשחק בשבת וימשיך לנוח עד אמצע השבוע הבא. הרופאים של מסי המליצו לו ללכת עם קביים עד שתרד הנפיחות, אז יתחיל לאו בפזיותרפיה.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה, יוצא מבית החולים. צילום מסך
יחזור מוקדם מהצפוי? מסי בביה"ח/צילום מסך

אם הפיזיותרפיה, שאמורה לארוך כשבוע, תעבור היטב, מסי יתחיל אימוני ריצה כבר בעוד שלושה שבועות, אם לא, הפרעוש יחזור לרוץ רק בעוד חודש. אחרי שבוע של אימוני ריצה מסי יחזור למגרש לעבודה עם כדור ולאחר שבוע נוסף ישוב להתאמן עם חבריו. רק לאחר כשבוע של אימונים הוא אמור להיות כשיר לחזור למשחקים מלאים.

בברצלונה עדיין מקווים שמסי ישוב מהר מהצפוי, כשבתוך המועדון מדברים באופטימיות על שישה שבועות, אך לא ימהרו להחזיר אותו למגרש כשהוא לא כשיר, גם במחיר של היעדרות מהסופר קלאסיקו. בארגנטינה אגב, יקוו גם כן שמסי יחזור מוקדם מהצפוי כדי להשתתף במשחקים החשובים במוקדמות המונדיאל מול ברזיל וקולומביה בתחילת נובמבר.

במקביל, הפיזיותרפיסט של נבחרת ארגנטינה, לואיס גארסיה, יגיע מחר לברצלונה כדי לבדוק את הפציעה וצפוי להישאר בספרד למשך כל תהליך הפיוזיותרפיה של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully