וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האמוג'י של קליבלנד, רונאלדו משיק טריילר חדש לסרט

הקאבס השיקו פרצופים מיוחדים לסמארטפון, כולל סמיילי של בלאט, הפורטוגלי מקדם את הפרוייקט הבא ותאונה יצרה מגדל של מכוניות פורשה. איש שהשתכר הזמין פריטי מייקל אואן באינטרנט. וגם: הבעיה הייחודית של לוחמת ה-MMA האמריקאית

צילום מסך

19:16: הבעיה הייחודית של לוחמת ה-MMA האמריקאית

ברי אן רוסילו היא לוחמת MMA אמריקאית, המחזיקה במאזן 1:1. הקרב השלישי שלה ייערך ב-3 באוקטובר, מול הלוחמת פייג' ליאן, בקטגוריית משקל של עד 68 קילוגרם - קטגוריה שלא קיימת בעולם ה-MMA. ליאן נלחמת בקטגוריית משקל נמוכה יותר, עד 65 קילוגרמים, ואילו רוסילו בקטגוריית משקל גבוהה יותר - עד 70 קילוגרמים. מארגני התחרות שתיערך בניו יורק ביקשו מרוסילו לרדת במשקל עד ל-65 קילוגרמים, אך האחרונה טענה שמדובר במשימה בלתי אפשרית בשל גודל החזה שלה. "הוא שוקל 5.5 קילוגרמים, זה לא שאני יכולה לגרום לו להיעלם", אמרה רוסילו, שתיאלץ להשיל שני קילוגרמים ממשקלה כדי להתחרות.

16:45: כריסטיאנו רונאלדו משיק טריילר חדש לסרט שלו

13:40: הדרישה המוגזמת של הקמע של מינסוטה

רגנאר, הקמע המפורסם של מינסוטה ויקינגס מה-NFL, הפך לדמות מוכרה ומזוהה עם הקבוצה. הוא כל כך הרגיש בנוח אחרי 21 שנות עבודה עם הקבוצה כדי לבקש העלאה במשכורת. הבעיה - הוא ביקש שני מיליון דולר לעונה (כ-200 אלף דולר למשחק). התוצאה: בקרוב הוא יחפש עבודה חדשה.

רגנאר, הקמע של מינסוטה ויקינגס. GettyImages
מובטל. רגנאר/GettyImages

9:35: הרבונה שלא הייתה

כולנו מכירים כבר את כל התרגילים המיוחדים בכדורגל. פנאנקה, פדאלדה וגם רבונה. ראינו כבר הכל, אך רבונה שלא הייתה, שהסתיימה עם השחלה ומסירה נהדרת - זה חדש גם עבורנו.

9:30: אדם השתכר והזמין חולצות מיוחדות של מייקל אואן

קריירת הכדורגל של מייקל אואן הרחק מאחוריו ולצערו, הוא הפך לדמות קצת פחות אהובה באנגליה. הציוצים שלו הפכו למושא בדיחה ואנשים נהנים לצחוק עליהם. בחור אחד שיזכה לראות את הציוצים מקרוב יותר הוא אדם בשם ג'ואל, שצייץ הלילה כי קצת השתכר וכשקם, ראה שהזמין כמה חולצות עם הציוצים המובחרים של אואן עליהם. האיש זכה לאין ספור שיתופים ולייקים.

9:25: תאונה מיוחדת במירוץ מכוניות

לא כל יום רואים פורשה מעל פורשה. זה בדיוק מה שקרה במירוץ קררה. אי תשומת לב גרמה לז'ולס גונון לעלות עם רכבו על הרכב של ג'ופרי דה נארדה. אף אחד לא נפגע במהלך הזה, מה שהופך את הווידאו לשווה צפייה.

9:20: קליבלנד משיקה מקלדת אמוג'י

סגנית אלופת ה-NBA, קליבלנד קבאלירס עורכת יום מדיה מיוחד לקראת תחילת האימונים. אחת ההפתעות הגדולות בתחילתו של היום היא מקלדת אמוג'י מיוחדת עם כל ראשי השחקנים ואפילו אחת של המאמן דייויד בלאט. ריענון נחמד לווטסאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully