וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה על מספר המתאזרחים עברה לוועדת המנהלת

27.9.2015 / 17:04

אחרי דיון ארוך בדירקטוריון הוחלט כי ועדה מצומצמת תדון באפשרות להגביל את מספר המתאזרחים, עוד לפני פתיחת העונה. אחד מחברי הדירקטוריון העריך: "ייתכן שההחלטה תיגע גם בעונה הקרובה"

one

דירקטוריון מנהלת ליגת העל התכנס היום (ראשון) בצהריים בתל אביב כדי לדון במספר נושאים ביניהם נושא מספר המתאזרחים. הדיון ארך כמעט שלוש שעות ובו נשמעו דעות שונות של חברי הדירקטוריון על האפשרות של הגבלות על מספר המתאזרחים, ולא התקבלה החלטה סופית, גם לגבי העונה הנוכחית. לאחר הדיון הארוך הוחלט שלפני תחילת הליגה תיערך ישיבה של ועדת המנהל בה חברים יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, יו"ר בני הרצליה, אלדד אקוניס ומנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל, ותתקבל החלטה בנושא זה.

"בהחלט ייתכן שההחלטה תיגע גם בעונה הקרובה", אמר אחד מחברי הדירקטוריון ביציאה מהישיבה. חלק מחברי הדירקטוריון טוענים בימים האחרונים שהבקשה לדון במספר המתאזרחים הוגשה על ידי רמי כהן עוד בסיום העונה שעברה, אך במנהלת הליגה החליטו לדחות את הדיון עד לפתיחת הליגה, ולכן ניתן לשנות את החוק לפני ההתחלה. המתנגדים לשינוי הציגו את העובדה כי הגבלה על מספר המתאזרחים בכל קבוצה מנוגדת לחוקי המדינה, מגובים במסמכים משפטיים. "אם בעבר מכבי תל אביב הגדילה את מספר הזרים שיכולים להיות רשומים בטופס שבועיים מפתיחת העונה, הכל יכול לקרות", סיכם אותו חבר דירקטוריון.

כמו כן הוחלט כי בעונה הקרובה כל קבוצה תודיע לפני כל משחק עד השעה 16:00 ביום שלפני את סגל השחקנים המלא שלה למשחק הקרוב (ישראלים וזרים), כאשר לא ניתן יהיה להחליף שחקן אחרי המועד הקבוע, גם לא בהסכמת היריבה. יו"ר מנהלת הליגה הציג את הסיכומים הכספיים שהושגו מול הטוטו ווינר, מפעל הפיס ונותני החסות האחרים ודיווח במהלך הישיבה כי כל הכרטיסים למשחק גמר גביע ווינר מחר בין מכבי תל אביב להפועל אילת אזלו.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
עדיין אין החלטה. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully