וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: "אם מישהו ציפה לאופוריה אחרי מכבי, הוא טעה"

27.9.2015 / 13:33

בקבוצה מהשרון מאושרים מקצב צבירת הנקודות ומודים שלא חלמו להיות במקום הרביעי בשלב זה של העונה: "התיקו בקרית שמונה הראה כמה אופי ובגרות יש בקבוצה"

one

הפועל רעננה חילצה אתמול (שבת) נקודת חוץ יקרה, לאחר שסיימה בתיקו 0:0 את משחקה מול עירוני קרית שמונה. בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מאוד ממשחק ההקרבה והלחימה של השחקנים, שהצליחו לשמור לראשונה העונה על רשת נקייה ועשו זאת באחד המגרשים הקשים בליגת העל.

ברעננה מרוצים גם מקצב צבירת הנקודות שלהם מפתיחת העונה והודו שגם בחישובים הכי אופטימיים, הם לא תיארו שבתום חמישה מחזורים ואחרי משחקי חוץ קשים נגד מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה, תדורג הקבוצה במקום הרביעי עם שמונה נקודות במאזנה. כרגע, הקבוצה נמצאת בטבלה מעל הפועל באר שבע, עירוני קרית שמונה וכמובן הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

שחקני החלק האחורי, בראשות השוער אריק ינקו והבלמים עידו לוי ובן והבה, גרפו מחמאות רבות, כאשר גם צמד המגנים עדי נמני ועמנואל אמבולה הפגינו יכולת טובה. "התיקו הזה הראה כמה אופי ובגרות יש בקבוצה", אמרו ברעננה, "אם מישהו ציפה שהשחקנים יגיעו באופוריה אחרי הניצחון נגד מכבי הוא טעה ובגדול. יש כאן חבורה של שחקנים טובים וממושמעים, שמתנהגים כיחידה אחת בכל משחק. הגיע הזמן שיתנו לרעננה יותר קרדיט. אין כאן שמות נוצצים, אבל יש כאן שחקנים טובים מאוד ורואים את זה בכל משחק". במחזור הבא תארח רעננה את מכבי חיפה, מועדון נעוריו של המאמן חיים סילבס ותנסה להמשיך במומנטום החיובי.

בן והבה (מימין), אריק ינקו, אחמד שעבאן הפועל רעננה. ברני ארדוב
שמח ברעננה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully