וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הוכחתי שבניגוד לסטיגמה עלי, אני יודע לעבוד קשה כשצריך"

27.9.2015 / 14:00

הקשיים ("אופי קצת קשה לשנות, כל אחד אוהב לקבל חיבוק"), היחס מהאוהדים ("90 אחוז מהם רוצים שאצליח") והשינוי ("בשבועות האחרונים הרגשתי אחרת"). אחרי שנצץ מול מכבי חיפה, גילי ורמוט מקווה להמשכיות. ראיון

one

גילי ורמוט חיכה למשחק הזה הרבה זמן. בשבוע שעבר הוא התלוצץ עם חבר קרוב וסיפר כי הוא משוכנע שביום בו יבקיע או יסדר איזה אסיסט טוב לגול, התקשורת בטח תצא בכותרות על כך ש"גילי ורמוט חזר לחיים". אתמול בניצחון 0:2 על מכבי חיפה זה נגמר בלי גול או בישול, אבל משחקו הטוב מאז שהגיע למכבי תל אביב הספיק לעיתונאים וגם לאוהדי מכבי לקבוע שזה כבר ורמוט הישן והטוב. "אני מרגיש בכושר טוב", אמר בהתייחסו לתקופה האחרונה. "במשחקים האחרונים כבר הרגשתי בשינוי והיום היה משחק טוב. הייתי מסוכן וכמובן ניצחנו אז הכל טוב".

גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרגיש הרבה יותר טוב. ורמוט/ברני ארדוב

אפילו האוהדים קראו בסיום בשמך ורגע לפני שנבלעת בחדר ההלבשה, ניגשת לבד ליציעים.

"ברור שכאשר תהיה טוב, הקהל יעודד אותך. אני מקווה להמשיך כך. באופן אישי חששתי מאוד מהמשחק מול מכבי חיפה כי ידעתי שאם הם ינצחו אותנו, הם יחזרו לתמונה ויצמצמו את הפער. זה היה משחק בהזמנה עבור מכבי חיפה אבל אני שמח שהם לא ניצלו אותו ואנחנו למעשה הוצאנו אותם מהתמונה כרגע. יתר התוצאות שהיו השבת גם היו לטובתנו, כך שעברנו שבת מאוד מוצלחת".

עדיין היו כמה עשרות ששרקו בוז ברגע שהגעת לעבר היציע. זה מציק לך שאין עדיין קונצנזוס מלא?

"90 אחוז מהאוהדים מעריך אותי ורוצה שאצליח. אני מרגיש את זה. בסופו של דבר זו פונקציה של היכולת שלי במגרש. אם אהיה טוב, הכל יהיה בסדר".

אתה מבין היום שבמכבי תל אביב לא תוכל לחכות שייתנו לך, אלא שאתה חייב לקחת את המקום שלך בכוח גם אם זה אומר לשנות מהאופי הנעים והנוח שלך בגיל 30?

"אופי קשה קצת לשנות וכל אחד אוהב לטיפה או חיבוק. בשורה התחתונה אני משחק בשני המשחקים האחרונים 90 דקות וזה הכי חשוב מבחינתי. עכשיו יש לי את האפשרות להראות יותר את עצמי ואני משוכנע שזה ילך וישתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב חוגג עם שחקני הקבוצה. ברני ארדוב
"כל אחד אוהב לקבל חיבוק". ורמוט עם החברים/ברני ארדוב

מה גרם לך להבין שאתה חייב לעשות סוויץ' בראש?

"זה לא עניין של סוויץ'. בחודש הראשון של העונה הורדתי את החלודה של הפציעה שהייתה לי בעונה שעברה. ממשחק למשחק אני מרגיש יותר חד. משפר כל מיני דברים ומחדד את עצמי. אני רוצה להמשיך הלאה בצורה הזו ולתקוע יתד בהרכב של הקבוצה".

אתה מצפה לפתוח בהרכב גם מול דינמו קייב?

"הלוואי. אני מוכן ומזומן לכך".

הגנה כמו שעשית במשחק הזה מול מכבי חיפה, ספק אם נאלצת לעשות בעבר.

"עבדתי קשה מאוד מול מכבי חיפה. לא נשארה לי טיפת אנרגיה בסוף. יש למכבי משחקים בהם אפשר לעשות קצת פחות הגנה כי אנחנו שולטים לגמרי במשחק. במשחק הזה היה צריך לחזור הרבה לעמדות המוצא ולתת למכבי חיפה להניע כדור מאחור ולכן הייתה הרבה עבודה. אני מראה שגם כשצריך אני יודע לעבוד. הרי יש עלי תמיד את הסטיגמה שאני פחות עובד בהגנה. נכון שאם תשים את אבי ריקן בתפקיד הקשר מצד ימין, אז הוא יותר יעבוד כי זה האופי שלו ואני שחקן שנתפס אחרת. במשחק הזה הראיתי שאני יודע לעבוד כשצריך".

המשחק הזה לימד שהמאמן צריך לתת לכם קצת בראש. עובדה שזה איפס אתכם אחרי המשחק נגד רעננה.

"זה לא שייך למה שהוא אמר לנו. למאמן יש איתנו אסיפות והוא אומר לנו את מה שהוא מרגיש בפנים, כך שאנחנו לא מחכים לראות מה הוא אומר לכם. אם הקבוצה לא מתפקדת, הוא צריך לומר את זה. בפעם האחרונה זה היה גם מולכם".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אומר מה שהוא מרגיש". יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

הפתיע אתכם שהוא דיבר כך נגדכם בתקשורת?

"יכול להיות שאחרי המשחק הוא היה יותר חם, אבל הוא יודע לבקר אותנו בפנים".

אפשר לשמוע ממך הצהרה עם ביטחון לקראת דינמו קייב? כל האמירות עד עכשיו הן רק על זה שהרמה בליגת האלופות גבוהה מאוד. זה נראה כאילו מכבי הולכת להיות רק קישוט.

"בחיפה מול 30 אלף צהובים הכול אפשרי. כמובן שדינמו קייב היא מעצמה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully