וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "לא צריך להרגיש כאילו אנחנו בהלוויה, אלא להרים ראש"

יובנטוס ממשיכה להפסיד, הפעם 2:1 לנאפולי והיא עלולה למצוא את עצמה מרחק 13 נקודות מהפסגה. המאמן עדיין לא מודאג, היגואין חוגג: "זה כמו דרבי" ובעיתוני איטליה מכסחים: "אלגרי הולך לאיבוד"

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי חוגג. AP
חגיגה בסן פאולו. אינסינייה כבש במשחק הליגה ה-100 שלו/AP

פתיחת העונה האיומה של יובנטוס בזירה המקומית הפכה אמש (שבת) לאיומה במיוחד, כאשר הדאבליסטית הפסידה בפעם השלישית העונה בשישה מחזורים בלבד, 2:1 בחוץ לנאפולי. נכון לרגע זה ועוד לפני השלמת המחזור, יובה רק במקום ה-13 בטבלה עם חמש נקודות במאזנה. אם אינטר תנצח הערב את פיורנטינה, הפער ממנה יעמוד על לא פחות מ-13 נקודות ולא ברור אם ואיך הגברת הזקנה תוכל לסגור בהמשך פער שכזה.

לורנצו אינסינייה (26) בהופעת הליגה ה-100 בקריירה וגונסאלו היגואין (62) בשער מצוין הכניעו את ג'יג'י בופון המהוסס וגם שער מצמק מהיר של מריו למינה (63) לא הספיק לסגנית אלופת אירופה, שלא מצליחה להתאושש מעזיבתם של אנדראה פירלו, קרלוס טבס וארתורו וידאל. במהלך המשחק, נאפולי חטפה 14 כדורים בחצי המגרש של היריבה, בעוד יובנטוס עשתה זאת רק פעמיים. ביום רביעי מחכה ליובנטוס משחק ביתי מול סביליה והיא תקווה שלפחות בליגת האלופות הדברים ימשיכו לעבוד עבורה.

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
בצרות גדולות. אלגרי/AP

פיפיטה היגואין אמר בסיום: "המשחק הזה הוא כמו דרבי עבור העיר שלנו וידענו שחשוב לנצח. שיחקנו מצוין וגם כבשתי, אז אני בכלל מרוצה. יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור". מארק המאשיק הסלובקי עקץ את המאמן הקודם של הקבוצה, רפא בניטס, שלא הסתדר עם הכוכב ועבר מאז לריאל מדריד כמובן: "אני שמח להיות יותר בעניינים מאשר בעונה שעברה. אולי אני לא מגיע לשער הרבה, אבל אני מאוד אוהב את סגנון המשחק שלנו. אנחנו הרבה יותר דינמיים וקומפקטיים עם המאמן הזה לעומת השנה שעברה. אז התרכזנו רק בכדורים ארוכים".

בצד המפסיד, מסימיליאנו אלגרי ניסה להוריד מעט את מפלס הלחץ: "נאפולי הייתה טובה במתפרצות ואיבדנו את הכדור יותר מדי פעמים במקומות קריטיים", הסביר המאמן, "אבל בגדול, השחקנים עשו מה שצריך והגיעו למצבים. פשוט לא הצלחנו לכבוש. אנחנו בתקופה קשה, אי אפשר להכחיש את זה, אבל העונה עוד ארוכה. אולי אנשים יחשבו שאני משוגע, אבל אני לא לחוץ או מודאג. אני מאמן ואני תמיד מרגיש את האש בכיוון שלי, אבל כרגע רק צריך לעבוד קשה. הדבר היחיד שחסר לקבוצה הזו זה נקודות, אבל לא צריך להרגיש כאילו אנחנו בהלוויה עכשיו, אלא להרים את הראש".

ב"גאזטה ספורטיבה" נכתב: "גן העדן של נאפולי, הגיהנום של יובה. אינסינייה והיגואין גרמו למסיבה בסן פאולו ואלופת איטליה במשבר עמוק, גם בתוצאות וגם ביכולת. זה אסון אחד גדול". ב"קוריירה" הוסיפו: "יובה שקעה בסן פאולו" ואילו ב"טוטוספורט" נכתב: "אלגרי הולך לאיבוד. אי אפשר להמשיך ככה".

* ובינתיים, רומא אומנם כבשה חמישייה קלילה לרשת של קארפי, אולם היא עלולה לאבד את הקפטן שלה, פרנצ'סקו טוטי, שבדיוק היום חוגג 39, לתקופה של עד חודשיים לאחר שהוא נפצע במהלך המשחק. טוטי, שכבש לאחרונה את שערו ה-300, יעבור בדיקות נוספות היום ואז תיקבע סופית חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully